Ma avatják fel a Mol megújított budapesti, Szentendrei úti üzemanyagtöltő állomását. A benzinkút egyike annak a 173 egységnek, amely tavaly augusztusban került a magyarországi központú olajipari csoport tulajdonába. Az eladó az olaszországi Eni csoport volt. Az ügylet eredményeként Magyarországon már minden negyedik töltőállomás a Molé, az olajkonszern tizenegy országban működő kiskereskedelmi hálózata több mint 2000, csak Magyarországon közel 500 kúttal üzemel. A magyarországi vásárlás előtt a Mol már megszerezte az Eni 125 csehországi, 41 szlovákiai, 42 romániai és 17 szlovéniai töltőállomását. Az elmúlt két évben mintegy 450 töltőállomást vett át Közép-Európában. A Mol kiskereskedelmi hálózata piacvezető Magyarországon, Szlovákiában és Horvátországban. A második helyen áll Csehországban, a harmadikon Romániában és Szlovéniában.
A Szentendrei úti állomás megtestesíti a társaságnak a Mol 2030 című stratégiában foglalt, a kiskereskedelem megújítására vonatkozó elképzeléseit. Nem véletlen, hogy egyre kevésbé használják a benzinkút elnevezést, helyette egyre gyakrabban szolgáltatópontot említenek, arra utalva, hogy átalakítják a hálózatukat egy üzemanyagot is értékesítő üzletlánccá. Ennek ismert eleme a Fresh Corner, amelynek a Szentendrei úton már egy újabb, autósközelibb Fresh Corner
Drive változata működik. A 2014-ben bevezetett Fresh Cornerek nyitása óta az autósok kétszer annyi kávét és kétharmadnyival több pékárut fogyasztanak a Molnál, mint korábban. A Mol azt szeretné, hogy az autósok „szinte mindent” a kútjainál intézzenek el, úton a munkahelyük és az otthonuk között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.