A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda. A lista alapjául szolgáló Employer Brand Research reprezentatív kutatásban a megkérdezettek kilenc szempont szerint, többek között a karrierlehetőségek, a továbbképzések, a foglalkoztatás hosszú távú biztonsága, illetve a munka és magánélet egyensúlya szerint is értékelték a cégeket.
[caption id="" align="aligncenter" width="600"] Forrás: dm[/caption]
Az eredmény alapján immár harmadik éve a kiskereskedelmi szektoron belül a dm-ben szeretnének leginkább dolgozni a válaszadók. A kutatásból kiderült: a korábbi évekhez képest a munkahelyi légkör szerepe jelentősen felértékelődött a munkavállalók körében.
A dm háromévente nemzetközi szinten végez munkatársai körében Dolgozói Elégedettségi Felmérést is, a legutóbbit éppen 2016-ban készítették, a munkatársak 95 százaléka tartja a magyarországi dm-et nagyon jó, korrekt, stabil munkahelynek, büszkék arra, hogy a drogériahálózatnál dolgozhatnak, és szeretnének még évek múlva is a cég alkalmazottai lenni.
„Hiszünk abban, hogy a vállalat sikere a munkavállalókban rejlik, ezért nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a kollégák megbecsülve érezzék magukat, kiegyensúlyozottan végezhessék a munkájukat. A dm szervezeti kultúrája egy nagyon erős összetartó erő, a vállalat alapelveivel és értékeivel szívesen azonosulnak a kollégák” – mondta el a Csoknyainé Horváth Gertrud HR és beszerzési vezető.
A dm a munkatársakkal való etikus bánásmód mellett kiemelten kezeli a munka-magánélet egyensúlyának megteremtését, elköteleződött a részmunkaidős foglalkoztatás mellett. Folyamatos képzési, fejlődési és előrelépési lehetőségeket biztosít a munkatársaknak. A vállalat a környezet és társadalom iránt is felelősséget vállal, ez egyre több munkavállaló számára jelent fontos pluszt, amikor állást keres.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.