Cégvilág

Töretlen a UPC sikere

Erős negyedévet tudhat magának a UPC Magyarország, az előfizetések száma 104 ezerrel növekedett.

Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak hazai leányvállalata. Az előfizetések száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1 945 000-t (a lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 825 ezret). Az előző évhez viszonyított teljes árbevétel-növekedés pedig kimagasló, 11 százalékos emelkedést mutat, a hálózatfejlesztési aktivitásoknak, a mobil- és üzleti szegmensnek és a magas hozzáadott értéket képviselő, innovatív szolgáltatásoknak köszönhetően, a mobil előfizetések száma március végére meghaladta a 67 ezret – derül ki a UPC közleményéből.

2017. március 31-ig összesen 632 840 szélessávú internet előfizetést regisztráltak, amely 35 590-nel haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az analóg és digitális televízió előfizetések száma pedig 11 380-nal emelkedett ugyanebben az időszakban, így összesen több mint 663 900 televíziós előfizetést nyújt országszerte a UPC.

Ami a vezetékes telefon előfizetéseket illeti, ezek mennyisége egy év alatt több mint 31 700-zal gyarapodott, így az első negyedév végére elérte az 581 100-at. A UPC által nyújtott mobilszolgáltatások előfizetői tábora 67 ezresre bővült, ami 25 740-nel több, mint a 2016 március végi létszám.

televíziós előfizető internetelőfizetés UPC Magyarország UPC
Kapcsolódó cikkek