BUX 43,099.47
+0.28%
BUMIX 3,809.92
-0.08%
CETOP20 1,820.32
+0.18%
OTP 9,216
+2.51%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-1.43%
+3.69%
ZWACK 17,350
-0.29%
0.00%
ANY 1,540
-0.96%
RABA 1,170
+2.63%
-0.98%
+2.19%
+1.35%
0.00%
OPUS 151.8
+1.20%
+5.26%
-0.26%
0.00%
0.00%
OTT1 149.2
0.00%
-0.45%
MOL 2,810
-1.82%
-0.52%
ALTEO 3,000
0.00%
0.00%
-0.22%
0.00%
0.00%
-1.07%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
0.00%
+1.01%
0.00%
-0.52%
-9.40%
-1.11%
-1.33%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,280
-6.29%
0.00%
NAP 1,230
0.00%
0.00%
-5.35%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Jól ment a második negyedévben a UPC-nek

A második negyedévben 11,4 százalékkal nőtt a UPC Magyarország árbevétele az előző év azonos időszakához képest, előfizetéseinek száma egy év alatt 6,7 százalékkal emelkedett, 1,989 millióra volt június végén.

A Liberty Global leányvállalataként működő telekommunikációs szolgáltató keddi közleménye szerint a második negyedévben lakossági és üzleti ügyfeleik száma 11 ezerrel nőtt, megközelítette a 836 ezret a negyedév végén.

Az előfizetések száma a szélessávú internetszolgáltatás terén egy év alatt 40,5 ezerrel nőtt és meghaladta a 645 ezret, az analóg és digitális TV-szolgáltatásban 17 ezres növekedéssel 673 ezer fölé emelkedett, a mobil előfizetések száma pedig több mint 27 ezres bővüléssel június végére megközelítette a 75 ezret. A vezetékes telefon előfizetéseinek száma 39,5 ezerrel 596 ezerre nőtt egy év alatt – írták.

https://www.vg.hu/vallalatok/toretlen-upc-sikere-515150/

Hozzátették, hogy emelkedett az innovatív szolgáltatásokat aktívan használók száma is, a nagy sebességű wifi router elterjedtsége például majdnem a hétszeresére nőtt tavaly júniushoz képest.

A növekedés a UPC Magyarország szerint az ügyfelek elégedettségét növelő befektetéseknek, az új és a felvásárlások által bővített körzetekben végrehajtott hálózatfejlesztéseknek, valamint a jól teljesítő mobil és üzleti szolgáltatásoknak köszönhető.

A társaság szolgáltatásai országszerte több mint 1,748 millió háztartásban érhetőek el. A közlemény idézi a cég vezérigazgatóját is, aki a piaci pozíciók megerősítését nevezte a UPC Magyarország céljának.

A nyilvános cégadatok szerint a UPC Magyarország 2016-ban 66,57 milliárd forint árbevételt ért el az előző évi 61,83 milliárd forint után.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek