Amikor a taxis megérkezik, a taxióra indításával egyidőben a saját taxis kliensén megnyomja a „Beszáll” gombot ami az utas telefonján automatikusan elindítja a virtuális taxiórát – magyarázza az újdonságot a Taxi 4.
A társaság célja, hogy növeljék az utasok és a megrendelők bizalmát. A viteldíj mérése alatt a rendszer folyamatosan ellenőrzi a pontos mérés alapját képező GPS-jelet a telefonon amelyet egy zöld csík jelez. Pontatlan GPS jel esetén a csík hossza rövidül illetve piros lesz.
A társaság kiemeli, a telefonon futó alkalmazás, mérés, folyamatosan szinkronban kell legyen a taxiórával. A fuvar végén az utasnak lehetősége van a taxióra által mutatott viteldíjat beírni az alkalmazásba, ahonnan kap egy rendszerüzenetet, hogy a viteldíj rendben, kifizethető. Az utasnak minden esetben a taxióra által mutatott díjat kell fizetni, a telefonon mutatott díj kizárólag tájékoztató jellegű.
Nagyobb 10 százalékot meghaladó eltérés esetén a rendszer automatikusan generál egy panaszlevelet, amelyre a Taxi 4 vezetősége 1 munkanapon belül reagál. A levelet nem kötelező elküldeni, ez egy választható csatorna a reklamációra.
A Taxi 4 összes autója nyomkövető rendszerrel ellátott. Amennyiben a taxióra indokolatlanul magasabb összeget mutatott, abban az esetben a teljes viteldíjat visszatérítik és a taxissal szemben megtesszük a szükséges lépéseket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.