Cégvilág

Külpiaci és belföldi terjeszkedés kapujában az Áldomás termékcsalád

Mind a hazai, mind a nemzetközi piacon egyre nagyobb az érdeklődés a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által létrehozott Áldomás közösségi márka termékei iránt. A belföldi piacon elsősorban a Horeca szektor kiemelt képviselői figyeltek fel, míg a külpiacokon a szingapúri IM Holdings érdeklődik aktívan a kiváló minőségű termékeket felvonultató Áldomás márka iránt.

A fejlett piacokon egyre tudatosabbak a vásárlók, és dinamikusan nő az igény az egészséges, értékes és magas tápanyagtartalmú prémiumkategóriás élelmiszerek iránt. Magyarországon számos termelő állít elő nemzetközi összehasonlításban is versenyképes élelmiszereket, ám integrált értékesítési és marketingeszközök híján csak korlátozottan képesek elérni az exportpiacokat.

Az MNKH által életre hívott Áldomás közösségi márka erre a kihívásra nyújt teljes körű megoldást.

A hiánypótló kezdeményezés ugyanis elérhetővé teszi a hazai minősített termelők prémiumkategóriás élelmiszereit a belföldi és a nemzetközi fogyasztók számára.

A termékportfólió további nemzetközi értékesítése céljából a Kereskedőház képviseletében Oláh Zsanett vezérigazgató sikeres tárgyalásokat folytatott a szingapúri IM Holdings logisztikai cég vezetőivel. Az eredményes egyeztetések nyomán az MNKH és az IM Holdings megkezdi a közös munkát, amelynek első lépésében a Kereskedőház kilistázza azokat az Áldomás termékeket, melyek iránt jó eséllyel van kereslet a délkelet-ázsiai piacokon.

Fotó: MNKH

Második lépésben próbaszállítmányok érkeznek az IM Holdings logisztikai központjába, ezzel elkezdődhet a tesztpiacok feltérképezése a térségben.

A kezdődő együttműködés kiemelt jelentőségű, hisz az IM Holdings Szingapúr mellett a régió logisztikai és disztribúciós zászlóshajója, így az Áldomás termékcsaládnak kiváló esélye van a sikeres külpiacra lépésre. Partnerhálózatának és kiterjedt üzleti kapcsolatrendszerének köszönhetően a cég jelentős piaci elérést tud biztosítani a szingapúri szálloda- és étteremláncok felé, következésképp a prémiumkategóriás magyar élelmiszerek a helyi Horeca hálózaton keresztül juthatnak el a helyi fogyasztókhoz.

Természetesen az egész folyamat egy piacfelméréssel kezdődik, így első körben meghatározzuk azokat a termékeket, amelyek relevánsak lehetnek a szingapúri, illetve a regionális piacokon

– mondta Oláh Zsanett a sikeres tárgyalások után.

MNKH-együttműködés a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével

A Magyar Nemzeti Kereskedőház együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével annak érdekében, hogy az Áldomás termékcsalád elérje a hazai, valamint a Magyarországra látogató, a minőségi élelmiszerek és gasztronómia iránt érdeklődő nemzetközi fogyasztókat. Tekintettel az Áldomás széles termékkínálatára, az együttműködés várhatóan több területre is kiterjed. Az egyedi csomagolásnak köszönhetően ugyanis a kézműves termékek tökéletes ajándékok, vendégvárók lehetnek a szobai bekészítéseknél, amelyeket akár a szálloda boltjában is megvásárolhatnak a turisták. A snackek és az alkoholos italok pedig jó kiegészítői a szállodai szobákban található minibárok kínálatának, míg a magas minőségű lekvárok, teák, zabpelyhek kiegyensúlyozott, tápértékben gazdag reggeliként szolgálhatnak a vendégek számára. | VG

 

Áldomás külkereskedelem MNKH
Kapcsolódó cikkek