Cégvilág

Növelte hallgatottságát a Petőfi Rádió

A Petőfi Rádióban az elmúlt egy évben közel 500 magyar előadó csaknem ezer dala kapott bemutatkozási lehetőséget.

Az elmúlt egy év egyik legfontosabb tapasztalata, hogy a magyar zenék előírt 35 százalékos arányának betartásával is lehet sikeres rádiót működtetni

– mondta a Petőfi Rádió csatornaigazgatója csütörtökön, a kétnapos Music Hungary konferencia nyitónapján Egerben.

Tiszttartó Titusz a rádiós kvótáról és a magyar rádiós piacról szóló pódiumbeszélgetésen azt mondta, hogy a Petőfi Rádióban az elmúlt egy évben közel 500 magyar előadó csaknem ezer dala kapott bemutatkozási lehetőséget. Ezzel párhuzamosan nem csupán megtartotta, de erősíteni is tudta népszerűségét a csatorna, melyet az ország 6,5 millió rádióhallgatójából mintegy 2 millióan hallgatnak.

Fotó: Pixabay

Auer János, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának tagja a beszélgetésen emlékeztetett arra, hogy a testület a napokban engedélyezte egy új országos kereskedelmi rádió elindulását, amely a következő negyedévben várható.

A digitális átállásról szólva közölte:

úgy látja, bár a technikai feltételei adottak és a világban terjedőben van, Magyarországon belátható időn, azaz 5-10 éven belül ez nem következik be.

Ugyanakkor az internetes rádiózás hazánkban is egyre nagyobb kihívást és lehetőséget jelent – hívta fel a figyelmet.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek