Elindult a nyomtatott Facebook
Grow címmel indított újságot a Facebook – írta meg a 24.hu.
A világ egyik legnépszerűbb közösségi médiafelülete negyedévente megjelenő nyomtatott magazint hozott létre Grow néven, amivel az üzleti vezetőket szeretné megcélozni a Facebook. Bár a magazinnak van digitális kiadása is, az új lap elsősorban nyomtatott termék, és egyben Mark Zuckerberg cégének első offline kiadványa.

Az első, júniusi szám már meg is jelent.
A lap olyan platformként határozza meg magát, amely a status quót megkérdőjelező embereket, vállalatokat és trendeket mutat be. Az első lapszám ennek megfelelően feltörekvő újító márkákat és üzleti történeteket mutat be.
A magazin első számának fekete-fehér címlapjára a svéd Oscar Olsson, a H&M fiatalokat célzó, Nyden almárkájának kreatív igazgatója került.
Az új kiadványt olyan helyeken terjesztik, mint például a londoni Heathrow repülőtér üzleti jeggyel utazók számára fenntartott várója, illetve különböző londoni exkluzív árusítóhelyek.


