BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ázsiában nőtt, Európában csökkent a Burberry negyedéves forgalma

Az előző év hasonló időszakához képest gyakorlatilag nem változott a brit Burberry első negyedéves forgalma. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben némileg bővült, míg Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában csökkent a ruházati cég forgalma.

Az előző év hasonló időszakához képest gyakorlatilag nem változott a brit Burberry első negyedéves forgalma. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben némileg bővült, míg Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában csökkent a ruházati cég forgalma.

Szinte alig változott a Burberry vállalat forgalma a június végével záródott pénzügyi első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest. A ruházati és kiegészítő luxustermékeket forgalmazó brit cég jelentésében közölte, hogy a három hónapban 479 millió font (176 milliárd forint) forgalmat bonyolított le az egy évvel korábbi 478 millió font után. Az árfolyamhatások figyelembevétele nélkül

3 százalékkal nőtt a cég forgalma. A Burberry összehasonlítható bevételei szintén 3 százalékkal nőttek. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben mintegy 5 százalékkal bővült, az EMEIA-övezetben (Európa, Közel-Kelet, India és Afrika) csökkent a forgalom, elsősorban amiatt, hogy visszaesett a Nagy-Britanniába és Európába utazó külföldiek kereslete. Az 1856-ban alapított Burberry csaknem 11 ezer alkalmazottat foglalkoztat, a világon 242 boltja működött június végén. A vállalat piaci kapitalizációját figyelembe véve a 147. volt a Forbes magazin Top Multinational Performers (a legjobban teljesítő multinacionális cégek) listáján tavaly ősszel, egy 2014-es összesítés szerint a világ 94. legértékesebb márkája.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.