BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ázsiában nőtt, Európában csökkent a Burberry negyedéves forgalma

Az előző év hasonló időszakához képest gyakorlatilag nem változott a brit Burberry első negyedéves forgalma. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben némileg bővült, míg Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában csökkent a ruházati cég forgalma.

Az előző év hasonló időszakához képest gyakorlatilag nem változott a brit Burberry első negyedéves forgalma. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben némileg bővült, míg Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában csökkent a ruházati cég forgalma.

Szinte alig változott a Burberry vállalat forgalma a június végével záródott pénzügyi első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest. A ruházati és kiegészítő luxustermékeket forgalmazó brit cég jelentésében közölte, hogy a három hónapban 479 millió font (176 milliárd forint) forgalmat bonyolított le az egy évvel korábbi 478 millió font után. Az árfolyamhatások figyelembevétele nélkül

3 százalékkal nőtt a cég forgalma. A Burberry összehasonlítható bevételei szintén 3 százalékkal nőttek. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben mintegy 5 százalékkal bővült, az EMEIA-övezetben (Európa, Közel-Kelet, India és Afrika) csökkent a forgalom, elsősorban amiatt, hogy visszaesett a Nagy-Britanniába és Európába utazó külföldiek kereslete. Az 1856-ban alapított Burberry csaknem 11 ezer alkalmazottat foglalkoztat, a világon 242 boltja működött június végén. A vállalat piaci kapitalizációját figyelembe véve a 147. volt a Forbes magazin Top Multinational Performers (a legjobban teljesítő multinacionális cégek) listáján tavaly ősszel, egy 2014-es összesítés szerint a világ 94. legértékesebb márkája.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.