Kővári Ágnes, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója a sajtóbeszélgetésen kiemelte, hogy már három NB I-es labdarúgócsapattal van szerződése a 2Rule-nak.
Kővári elmondta, hogy magyar szakemberek és magyar vállalkozások bevonásával új, innovatív, világszínvonalú sportruházati márkát szeretnének felépíteni. Felhívta a figyelmet arra, hogy sok országnak van nemzeti sportmárkája.
A cég termékeinek 20-30 százaléka magyar gyártású, a tervek szerint ezt két éven belül megdupláznák, a harmadik év végére pedig a 90 százalékos arány elérése a cél. Ekkorra a szükséges anyagok hazai gyártását is el szeretnék indítani, a textilt ugyanis jelenleg külföldről kell beszerezni.
A Magyar Sportmárka Zrt. most négy hazai varrodával dolgoztat, folyamatban van saját varroda kialakítása is. Kővári Ágnes tájékoztatása szerint a 100 százalékban magyar tulajdonú társaságot tavaly decemberben alapították, többségi tulajdonosa a Talentis Group Zrt. 70 százalékos részesedéssel, 30 százalék a vezérigazgató részesedése.
A vezérigazgató elmondta, hogy több mint húsz üzleti partnerrel írtak már alá szerződést. Köztük van a szombathelyi Haladás, a Puskás Akadémia, illetve a Diósgyőr, az NB I-es csapatok már be is mutatták a 2Rule sportruházatot.
A társaság a többi között a vívószövetséggel és a Vasassal is kötött megállapodást, ezeket az egyedileg gyártott termékeket szintén bemutatják majd, ahogy a többiekét is.
A magyar könnyűipart támasztanák fel az új sportszermárkával
A 2Rule kisebbségi tulajdonosa szerint nem csupán egy új márkát szeretnének alkotni.