Alapvetően elégedettek a fogyasztók az egyetemes szolgáltatók teljesítményével, azonban 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását – derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal szokásos éves vizsgálatából. Az elszámolás módjával, a részszámlával és a számla pontosságával kapcsolatos kérdésekre választ adók jórészt megfelelőnek tartották a felkínált lehetőségeket, döntő többségük évente egyszer találkozik leolvasóval. Az elszámolás módjával a megkérdezett fogyasztók szinte kivétel nélkül elégedettek voltak.
A számla pontosságát is kevesen vitatták, a válaszadók 99 százaléka pozitívan értékelte. A számla értelmezhetőségét a lakossági fogyasztók 92 százaléka jónak minősítette, 8 százalékának viszont gondot okozott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.