Most jelent meg a 2Rule első reklámfilmje, amelynek a márka reklámarca, Dárdai Pál volt szövetségi kapitány, a Hertha BSC vezetőedzője lett.
A hétvégén debütált az új magyar sportruházati márka az első osztályban, hiszen a szombathelyi Haladás, a Puskás Akadémia, illetve a Diósgyőr is a 2Rule sportruházatot választotta.
Korábban Kővári Ágnes, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy a cég termékeinek 20-30 százaléka magyar gyártású, a tervek szerint ezt két éven belül megdupláznák, a harmadik év végére pedig a 90 százalékos arány elérése a cél. Emellett azt is elmondta, hogy több mint húsz üzleti partnerrel írtak már alá szerződést.
A társaság a három NB I-es labdarúgócsapaton kívül többek között a vívószövetséggel és a Vasassal is megállapodást kötött, ezeket az egyedileg gyártott termékeket szintén bemutatják majd, ahogy a többiekét is.
Az ötmillió forint alaptőkéből fél éve alapított cég többségi tulajdonosa – a Talentis Group Zrt.-n keresztül – Mészáros Lőrinc, míg Kővári Ágnes – akinek férje az egykori válogatott labdarúgó és ideiglenes szövetségi kapitány, Szélesi Zoltán – a kisebbségi tulajdonos.
A magyar könnyűipart támasztanák fel az új sportszermárkával
A 2Rule kisebbségi tulajdonosa szerint nem csupán egy új márkát szeretnének alkotni.