A Coop Rally nyolcadik állomásának a Kop-Ka Zrt. Bokréta Coop Szupermarket adott otthont Tamásiban. A mai Kop-Ka Zrt. legelső jogelődje 1946-ban jött létre Tamási Földműves Szövetkezet néven. „Sokakban felmerül a kérdés, hogy honnan kapta cégünk a Kop-Ka nevet” – kezdte beszédét Viola Szabolcs, a Kop-Ka Zrt. vezérigazgatója. Tamási 30 kilométeres vonzáskörzetében – amelyet az üzlethálózat körbeölel – a Koppány és a Kapos a két meghatározó folyó, ezek neveiből alakult ki a Kop-Ka név – mondta.
Az idő előrehaladtával a társaság kiegészült a tolnai, valamint a bátaszéki Coop üzletekkel, majd az elmúlt években tovább bővült az üzlethálózat a környező településeken.
A cég a Coop országos üzlethálózatának tagjaként Tolna megyében összesen negyven kiskereskedelmi egységet üzemeltet, és mára a megye legnagyobb Coop hálózatává fejlődött – fogalmazott Kelemen János, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja. A társaság foglalkoztatotti létszáma meghaladja a 260 főt, 2018-as tervezett kiskereskedelmi árbevétele eléri az ötmilliárd forintot. A frissáru- és szárazáru-ellátást az Alföld Pro-Coop Zrt. régiós központ biztosítja az üzletek számára – tette hozzá. A kiskereskedelmi lánc mellett a cég büszkesége még a teljes üzlethálózat friss pékáruval történő ellátásáért felelős, saját működtetésű sütőüzem is.
Viola Szabolcs vezérigazgató az állomáson tartott sajtótájékoztatón kitért arra is, hogy kiemelten fontos szerepet tulajdonítanak az utánpótlás kérdésének. Kiváló partneri kapcsolatban több évtizede gyakorlati képzőhelyet biztosítanak kereskedői, eladói szakképző intézményeknek. A kereskedelmi képzés mellett a 2015-ös évben a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Tolna megyei szervezetével is együttműködést kötöttek, ennek keretében Kop-cipó-Ka sütőüzemük akkreditált pékszakképzésre jogosult személyi háttérrel rendelkező péktanulókat tud fogadni. „Az elmúlt években több mint száz tanuló végezte el tanulmányait gyakorlati szakmai segítségünkkel, akik közül többen már munkatársi csapatunkat erősítik” – mondta a vezérigazgató.
A vállalatcsoport jókora energiát fektet üzletei fejlesztésébe, átalakításába. „Az elmúlt években csaknem 200 millió forint értékű pályázati forráshoz jutottunk eszköztámogatás formájában, amely, kiegészítve a lojális és szakmailag kiváló munkaerővel, nagy segítség a hosszú távon stabil és eredményes működéshez” – tette hozzá Viola Szabolcs.
A Kop-Ka Zrt. vezérigazgatója beszélt a cég jövőbeni céljairól is, melyek között az első helyen a szolgáltatási lehetőségek bővítése és a színvonalas, minőségi kiszolgálás erősítése áll. Utóbbi segítségével üzleteik méltán felelnek majd meg továbbra is a „Coop, a jó szomszéd” szlogennek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.