Már második alkalommal került fel a Coop Rally versenytérképére a Coca-Cola HBC Magyarország zalaszentgróti palackozója – mondta a rali negyedik állomásán Galántai György, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. országos értékesítési igazgatója. A társaság hazánkban eddig 120 milliárd forintot fordított fejlesztésekre, ennek köszönhetően hazai tevékenysége, valamint a Coop Csoporttal folytatott együttműködése is folyamatosan bővült az évek során. A Coca-Cola HBC Magyarország a Coop Csoport egyik meghatározó partnereként több mint 90-féle terméket forgalmaz, amelyeknek több mint 90 százalékát maga állítja elő úgy, hogy a termelésben használt alapanyagok kétharmada hazai termelőktől származik. A vállalat termékportfóliója a klasszikus és cukormentes üdítőitaloktól a kávén, az energia- és sportitalokon át a prémium szeszes italokig terjed.
A NaturAqua ásványvíz mellett a társaság legújabb innovációja, a Glaceau smartwater is a zalaszentgróti üzemben készül. „Ezt az okosan készített terméket a víz természetes körforgása ihlette: a gőzdesztillációs technikával végzett eljárás során a természetes ásványvizet elpárologtatják, a lecsapódó vízpárát felfogják, majd ásványi sókat adva hozzá érik el a smartwater különlegesen tiszta, friss és finom ízét” – fejtette ki a Világgazdaság kérdésére Galántai György. A magnéziummal, káliummal és kalciummal dúsított víz egyedi gyártástechnológiáját Zalaszentgróton kívül csak Hollandiában és Nagy-Britanniában alkalmazzák Európában. Az itt előállított évi százmillió liter smartwatert a hazai piac kiszolgálása mellett nyolc további európai országba szállítják.
A zalaszentgróti üzem élen jár a csomagolóanyagok felhasználásának csökkentésében, visszagyűjtésük és újrafelhasználásuk arányának növelésében is. Egy hamarosan befejeződő program keretében hazánk legnagyobb üdítőital-gyártója 500 millió forintot költött innovatív, környezetkímélő csomagolási technológiák bevezetésére. Ennek részeként az idén 10 százalékot farag le a NaturAqua ásványvizek, és 13 százalékot a félliteres üdítőitalos palackok tömegéből. Ezek hatására 4 százalékkal kevesebbet fognak felhasználni műanyagból. Folyamatosan növelik az újrahasznosított műanyagok mennyiségét, ezek aránya az italcsomagolásokban ma átlagosan 20 százalék, azonban 2020-ig ezt szeretnék megduplázni.
Tóth László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja a zalaszentgróti rendezvényen kifejtette, hogy a Coca-Cola a Coop-üzletlánc egyik legnagyobb beszállítója, kapcsolatuk két évtizedes múltra tekint vissza. Az üzleteik éves szinten csaknem hatmilliárd forint értékben értékesítik a társaság termékeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.