Cégvilág

Serena és a Nike összefogott a nőkért

Meglehetősen jó reklámot sikerült összehoznia a Nike-nak és Serena Williamsnek új együttműködésük során.

A 23-szoros Grand Slam-győztes teniszlegenda és a sportszergyártó kollaborálásával készült reklámot az Oscar-gála reklámszünetében mutatták be. A hirdetés sugárzása nem volt két fillér, ugyanis az idei díjátadón

körülbelül 2,6 millió dollárba került egy 30 másodperces hirdetés az Oscar alatt, ami még mindig 50 százalékkal a Super Bowl reklámértéke alatt van.

A reklámban tisztelegnek többek közt Katherine Switzer előtt (az első nőt, aki lefutotta a bostoni maratont), megemlítik Sam Gordont, a fiatal lányt, aki a fiúkkal futballozik, Lisa Leslie-t, az első nőt, aki hivatalos kosárlabda meccsen zsákolt és Becky Hammont, az első nőt, aki másodedzői pozícióig jutott az NBA-ben a férfiak között.

Serena Williams
Fotó: AFP

A reklám üzenete igen tömör és velős:

If they want to call you crazy, fine.

Show them what crazy can do.

Azaz, „ha őrültnek akarnak nevezni, rendben. Mutasd meg mire képesek az őrültek.”

https://www.youtube.com/watch?v=whpJ19RJ4JY

A reklámot Serena Williams narrálja, s természetesen ő is szerepel benne, hiszen – mint mondja – 23 Grand Slam-győzelem és terhessége után még volt motivációja visszatérni a teniszpályákra.

Oscar reklám Nike Serena Williams
Kapcsolódó cikkek