BUX 39,691.46
-1.42%
BUMIX 3,756.39
-0.24%
CETOP20 1,681.37
-1.54%
OTP 8,500
-3.41%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
ENEFI 191.5
-8.37%
0.00%
-0.47%
ZWACK 16,850
-0.30%
0.00%
ANY 1,460
+2.10%
RABA 1,125
-0.88%
0.00%
+0.99%
0.00%
-1.08%
+1.67%
0.00%
-3.34%
0.00%
-0.13%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,500
-0.64%
+0.92%
ALTEO 2,890
-2.69%
0.00%
+0.56%
0.00%
0.00%
-0.68%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.25%
0.00%
0.00%
SunDell 45,800
0.00%
+3.90%
0.00%
+2.27%
+2.00%
-1.96%
GOPD 12,300
+36.67%
OXOTH 3,520
-0.56%
-5.66%
NAP 1,296
-0.31%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Tejtermelők petíciója a Pennynek: vonják vissza az UHT-akciót!

A magyar tejtermelők felháborodtak azon, hogy a Penny Market marketingeszközként kezeli a tejárat.

Demonstráló tejtermelők követelték a Penny Market Kft. Alsónémediben található központja előtt, hogy az áruházlánc azonnali hatállyal vonja vissza akcióját, amely keretében szlovák UHT-tejet kínál a piacinál jóval alacsonyabb, 135 forintos literenkénti áron.

Fotó: Penny Market

A petíciót László Róbert, a demonstrációs bizottság vezetője adta át a cég képviselőinek, hangsúlyozva, hogy

a 135 forintos fogyasztói ár olyan a szlovákiai – egy kilogramm tejre vetítve a magyarországinál 4-5 forinttal magasabb – felvásárlási árak ismeretében csak veszteséget jelenthet.

A magyar tejtermelők felháborodtak azon, hogy a Penny Market marketingeszközként kezeli a tejárat, és a vásárlók becsalogatása érdekében képes tönkretenni a hazai tejágazatot – jelentette ki.

László Róbert a cég képviselői előtt elmondta azt is, hogy

a magyar fogyasztók szívesen vesznek hazai tejet, de csak akkor tudnak, ha az van a polcokon. Márpedig a Penny Market most éppen kiszorította a magyar terméket, pedig abból van elég, méghozzá kiváló minőségben.

Ennek nyomatékosításaként a demonstráló termelők „ajándékba” hoztak a cégnek egy-egy liter magyar tejet, otthagyva azt a cég portája előtt.

A Penny Market Magyarország Kft. közleménye szerint a hálózat teljes választékának több, mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik. Közlésük szerint a

nem volt elérhető a vásárlói igényeknek megfelelő mennyiségű magyar tej, így ebben az eseteben más forrásokból kellett biztosítaniuk a vásárlók számára legjobb ár-érték arányú terméket.

A 1.5 százalékos zsírtartalmú UHT tej 135 forintos ára a Penny üzleti és gazdasági tevékenységéből származó árelőnynek köszönhető, melyet ebben az esetben vásárlóiknak továbbítottak – olvasható a közleményben.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek