BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egy amerikai kozmetikai cég dollármilliókat áldoz az influencerekre

Az Estée Lauder a marketingbüdzséjének a 75 százalékát költi netes véleményvezérekre.

A világhírű kozmetikai cég, az Estée Lauder nem sajnálja a pénzt az influencerekre, azaz a netes véleményvezérekre – írja az AdWeek.

A Kreatív szemléje szerint

a vállalat a marketingbüdzséje 75 százalékát költi netes véleményvezérekre, bár pontos összegekről nincs tudomásuk.

Kendall Jenner
Fotó: AFP

A cég vezérigazgatója, Frabrizio Freda véleménye szerint az influencerekbe befektetni jó üzlet, visszahozzák a beléjük fektetett pénzt. Az Estée Lauder a mikro-influencerek mellett

olyan nagy nevekkel is együtt dolgozik, mint Kendall Jenner vagy Karlie Kloss.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.