Cégvilág

Egy amerikai kozmetikai cég dollármilliókat áldoz az influencerekre

Az Estée Lauder a marketingbüdzséjének a 75 százalékát költi netes véleményvezérekre.

A világhírű kozmetikai cég, az Estée Lauder nem sajnálja a pénzt az influencerekre, azaz a netes véleményvezérekre – írja az AdWeek.

A Kreatív szemléje szerint

a vállalat a marketingbüdzséje 75 százalékát költi netes véleményvezérekre, bár pontos összegekről nincs tudomásuk.

Kendall Jenner
Fotó: AFP

A cég vezérigazgatója, Frabrizio Freda véleménye szerint az influencerekbe befektetni jó üzlet, visszahozzák a beléjük fektetett pénzt. Az Estée Lauder a mikro-influencerek mellett

olyan nagy nevekkel is együtt dolgozik, mint Kendall Jenner vagy Karlie Kloss.

Karlie Kloss influencer véleményvezér Estée Lauder Kendall Jenner
Kapcsolódó cikkek