Cégvilág

Túlteljesítette várakozásait a DriveNow

A három budapesti autómegosztó flottájában együttvéve majdnem ezer autó érhető már el, és mindhárom cégnél folyamatos bővítést terveznek.

Több mint három hónapja érhető el Magyarországon a DriveNow autómegosztó szolgáltatása, a cég életében az egyik legsikeresebb piacra lépést a budapesti szolgáltatás elindítása jelentette.

A magyar fővárosban, első kelet-közép-európai városként, a várakozásokhoz képest kétszer annyi felhasználó kétszer többet vezette az autókat az indulás óta eltelt negyedévben

– közölte Fischer Péter, a DriveNow Magyarország ügyvezetője.

Az átlagos bérlési idő több mint fél óra, de a percdíjalapú elszámolás mellett az óradíjas és a napidíjas csomagok is népszerűek.

A cégnek több mint 17 ezer regisztrált felhasználója van, és minden autója átlagosan 1800 kilométert ment eddig.

A DriveNow felhasználóinak háromnegyede más car-sharing szolgáltatónál is regisztrált, az a mintegy 25 százalék azonban, amely kizárólag ennél a szolgáltatónál regisztrált, új piaci belépő.

Fotó: DriveNow

A társaság a fővárosi car-sharing piac legújabb szereplője. Mivel 240 prémiumautóval növelte a budapesti flottát, az összes szolgáltató együtt már több mint ezer autót kínál a felhasználóknak. A piacvezető a Mol Limo 450 autóval, ebből 150 elektromos. A Limónak több mint 45 ezer regisztrált ügyfele van, és nagyjából 80 négyzetkilométeres szolgáltatói területe. Autói tavaly 3 millió kilométert tettek meg, az idén már 5 milliónál tartanak – közölte a Világgazdaság kérdésére a vállalat. A legfrissebb újdonság, hogy júliusban 50 autót Smart EQ-ra cseréltek.

 

A teljes cikk a Világgazdaság szerdai számában olvasható

autómegosztás car sharing drivenow GreenGo Mol-Limo autómegosztó
Kapcsolódó cikkek