A Respray projektjének ötletét az adta, hogy a spray kiszerelésű (areoszolos) dezodorok környezetszennyező hatását újratölthető flakonokkal és az azok töltésére szolgáló automatákkal csökkentsék. Magyarországon 12 millió, Európában 1,8 milliárd dezodorpalackot használnak el évente a fogyasztók, amelyek zömét elégetik, mert a palackban lévő túlnyomás miatt nem lehet újrahasznosítani. Az égetés során felszabaduló káros anyagok mennyisége megközelíti az autók károsanyag-kibocsátását. Ezt a problémát a Respray a palackok sokszori újratölthetőségével és egy káros hajtógáz nélküli technológiával oldja meg. A vásárlók magukkal vihetik a drogériába a flakont, és egy automata segítségével maguk újratölthetik. Ezzel a megoldással csökkenne a gyártók csomagolási költsége, és radikálisan csökkenthetik a szén-dioxid-kibocsátásukat is. Európában 6 milliárd, Magyarországon 37 millió euró a piac mérete, ennek közel a felét az aeroszolos dezodorok teszik ki. A Hiventures befektetésével az első automatát és a palackok prototípusát szeretnék kifejleszteni.