Egy online borbár indításával az internetes borpiacon is megveti lábát Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. A légitársaság fejének bejelentése miatt összehívott tegnapi sajtótájékoztatón kiderült: Váradi József az egyik alapító-tulajdonosa a Bar 24-nek, amelybe már most több százmillió forintot fektettek a tulajdonosok. Az internetes borbár országszerte 24 órán belüli házhoz szállítást ígér, és már a holnapi indulás idején több száz minőségi magyar bor közül lehet válogathatni, amelyek szakmai szempontok alapján kerültek bele a repertoárba. Sőt, Váradi József szerint a fővárosban ennél jóval kevesebb idő alatt teljesítik a megrendelést. „Ha valaki egy délutáni bulit rendezne, akkor az esemény napján elég délelőtt leadnia rendelését, hiszen Budapest területén négy órán belül kiszállítjuk a borokat” – emelte ki az alapító-tulajdonos. Később hozzátette: „Egy ilyen vállalkozás hasonlít egy légitársaságra abból a szempontból, hogy külföldön is bárhol nyitható légibázis. Ennek megfelelően a borbár is bárhonnan elérhető lehet, és tervezzük is a későbbiekben a külföldi terjeszkedést.”
Váradi József, aki a mádi Juliet Victor pincészet tulajdonosa is, arról beszélt, hogy ma a megvásárolt magyar borok fogyasztói árának csak 20-25 százaléka kerül a termelőkhöz. Ezen igyekeznek változtatni, és már a kezdetektől a legkedvezőbb piaci áron értékesíthetik termékeiket. A járványhelyzet rámutatott, mennyire megerősödött a kontaktusmentes értékesítés minden formája. A kiszállítás díjszabásáról nem ejtett szót. Megjegyezte viszont, hogy az internetes felület lényegesen informatívabb minden más értékesítési csatornánál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.