BUX 39,689.27
+0.86%
BUMIX 3,726.79
+0.34%
CETOP20 1,798.48
+2.43%
OTP 8,380
+2.72%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.79%
0.00%
ZWACK 18,800
+0.53%
-8.42%
ANY 1,570
+0.64%
RABA 1,100
+2.33%
0.00%
+3.28%
0.00%
0.00%
OPUS 168.2
-0.47%
0.00%
+1.27%
0.00%
+0.07%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,888
-0.48%
-0.26%
ALTEO 2,370
+0.85%
+5.88%
-0.53%
EHEP 1,000
-1.96%
0.00%
-0.38%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
-5.41%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
-1.19%
+4.94%
0.00%
+0.76%
+1.46%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,880
+5.15%
-0.91%
NAP 1,238
0.00%
0.00%
+7.03%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Már Magyarországon is lehet hirdetni a TikTokon

Az egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformnak 2,3 millió magyar felhasználója van.

Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma, a TikTok hazai partnerének, a Growww Digitalnak a webináriumán elhangzott adatok szerint 2,3 millió magyar felhasználóval rendelkezik. A vállalkozások egyelőre az ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak. A TikTok üzleti alkalmazása októberben indult el világszerte.

A platform hosszú ideje uralja a mobiltelefon applikáció letöltési listákat.

Népszerűsége robbanásszerűen nő a felhasználók körében, a 25–35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét. Különösen értékessé teszi a hirdetők számára, hogy a TikTok-felhasználók többsége más platformon nincs jelen, mindössze 35–38 százalékos az átfedés a Facebook és Instagram felhasználóival.

Fotó: Hollie Adams/Bloomberg via Getty Images

Más közösségi oldalaktól eltérően a TikTok egy felfedezőplatform, amelyen nem a barátokat kell követni, hanem új és új dolgok láthatók nap mint nap. Különlegessége, hogy zene és kreativitás társításából álló tartalmával kreativitásra és örömszerzésre ösztönzi a felhasználókat.

A TikTok változatos hirdetési megoldásai legeredményesebben országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.

A Growww Digital az egyik első ügynökség, amelyen keresztül Magyarországon, valamint a kelet- és közép-európai régió további országaiban lehet hirdetni. A TikTok együttműködéssel a Growww Digital tovább szélesíti márkakommunikációs tevékenységeit, immár Facebook, Instagram, YouTube és LinkedIn mellett a TikTok is szerepel a hirdetési lehetőségek között.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek