BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Több mint egyharmadával nőtt az Alibaba bevétele

Az kínai internetes kiskereskedelmi portál negyedéves forgalma a vártnál nagyobb mértékben nőtt a cég december végével záródott pénzügyi negyedévében.

Az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi portál negyedéves forgalma a vártnál nagyobb mértékben nőtt a cég december végével záródott harmadik pénzügyi negyedévében, miután az online kereskedelme tovább bővült a koronavírus-járvány idején.

Az Alibaba Group Holding Ltd. kedden azt közölte, hogy

a teljes bevétele 37 százalékkal, 221,08 milliárd jüanra (több mint 10 ezer milliárd forintra) emelkedett a december végével záródott három hónapban, amivel felülmúlta a szakértői várakozás 214,38 milliárd jüanos átlagát.

A fő tevékenységéből, az online értékesítésből származó bevétel 38 százalékkal rekordszintre, 195,54 milliárd jüanra nőtt. A felhőszolgáltatásból származó bevétel 50 százalékkal, 16,12 milliárd jüanra ugrott.

Fotó: RICCARDO MILANI / HANS LUCAS / HANS LUCAS VIA AFP

A negyedéves adózott eredmény 79,43 milliárd jüanra emelkedett az egy évvel korábbi 52,31 milliárd jüanról.

Azok száma, akik évente legalább egyszer használták már az Alibaba szolgáltatásait Kínában, 779 millióra emelkedett a negyedév végére, a negyedévvel korábbi 757 millióról.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.