Az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi portál negyedéves forgalma a vártnál nagyobb mértékben nőtt a cég december végével záródott harmadik pénzügyi negyedévében, miután az online kereskedelme tovább bővült a koronavírus-járvány idején.
Az Alibaba Group Holding Ltd. kedden azt közölte, hogy
a teljes bevétele 37 százalékkal, 221,08 milliárd jüanra (több mint 10 ezer milliárd forintra) emelkedett a december végével záródott három hónapban, amivel felülmúlta a szakértői várakozás 214,38 milliárd jüanos átlagát.
A fő tevékenységéből, az online értékesítésből származó bevétel 38 százalékkal rekordszintre, 195,54 milliárd jüanra nőtt. A felhőszolgáltatásból származó bevétel 50 százalékkal, 16,12 milliárd jüanra ugrott.
A negyedéves adózott eredmény 79,43 milliárd jüanra emelkedett az egy évvel korábbi 52,31 milliárd jüanról.
Azok száma, akik évente legalább egyszer használták már az Alibaba szolgáltatásait Kínában, 779 millióra emelkedett a negyedév végére, a negyedévvel korábbi 757 millióról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.