A Netflix Indiában terjeszkedik tovább: a streamingóriás szerdán jelentette be, hogy
még idén 41 filmet és televíziós műsort kezd forgalmazni a szubkontinensen.
Az Amazon Prime Video és a Walt Disney Co. Disney Plus streamingszolgáltatása a Netflix riválisa a térségben. Ezek a platformok azzal küzdenek az előfizetőkért, hogy egyre több helyi nyelven elérhető tartalmat kínálnak programjukban.
A Netflix-előfizetők számára elérhető 41 produkció között olyan filmek szerepelnek, amelyeket bollywoodi sztárokkal forgattak, emellett vidám stand-upos műsorok és eredeti sorozatok is lesznek köztük. A produkciók többsége hindi nyelvű.
„A következő nagy ugrásra készülünk Indiában” – írta a streamingszolgáltató a honlapján. Mint hozzátették: a korábbinál változatosabb, sokszínűbb programmal jelentkeznek.
A Netflix 2019-ben döntött úgy, hogy csaknem 400 millió dollárt (121 milliárd forintot) fektet indiai tartalmak létrehozásába.