Az ügy azzal zárult, hogy a milliárdos, illetve a Tesla is külön-külön 20 millió dollárt fizetett, továbbá vállalták, hogy a cég ügyvédei ellenőrzik a vezérigazgató kommunikációját annak megjelenése előtt, illetve Musknak az elnöki posztról is le kellett mondania.
A szokatlan szabályozás betartása problémásnak bizonyult, végül 2019-ben egy szövetségi bíró pontosította, hogy milyen témákban van szükség arra, hogy a vállalat felülvizsgálja a vezérigazgató írásait. Ezek közé tartozik például a gyártás volumene, új üzletek és a vállalat pénzügyi helyzete.
A The Wall Street Journal által megszerzett anyagok szerint az SEC 2019-ben és 2020-ban is többször jelezte a vállalat felé, hogy Musk nem tartja magát a szabályokhoz.
Az SEC mind a két esetben jelezte, hogy szerinte ezzel a Tesla megszegte a megállapodást, ám a vállalat ügyvédei szerint az első esetben a tweet mindössze egy törekvést, nem pedig létező gyártási kapacitást fejezett ki, míg a második eset nem a vállalat pénzügyi helyzetére vonatkozott, hanem Musk a magánvéleményt fejezte ki a áráról.
A SEC megállapításai végül nem jártak negatív következményekkel Musk és a számára, ami aláhúzza, hogy mennyire nehéz is a vállalatok és azok vezetőinek közösségi médiás jelenlétét szabályozni.