Visszatért a kínálatba a 911 GT3 Touring, amely a nagy teljesítményű szívómotort egy kicsit visszafogottabb külsővel, azaz rögzített, nagy méretű hátsó szárny nélkül adja; aggódni nem kell, van felnyíló hátsó spoiler.
Visszatért a kínálatba a 911 GT3 Touring, amely a nagy teljesítményű szívómotort egy kicsit visszafogottabb külsővel, azaz rögzített, nagy méretű hátsó szárny nélkül adja; aggódni nem kell, van felnyíló hátsó spoiler.
Az első koptatót nem fényes feketére, hanem a karosszéria színére fújják, az oldalablakok körül alumínium díszléceket találunk, és néhány Touring jelvényt is elhelyeznek a lemezeken. Belül kiterjesztett fekete színű bőrkárpitot kap az autó, a visszafogottság jegyében a díszvarrás is fekete cérnával készül, a műszerfal és az ajtók tetején egyedi felületi kialakítással.
Ugyanazokkal az extrákkal lehet egyedivé tenni a Porsche 911 GT3 Touringot, mint a normál GT3-ast, beleértve a Porsche Design által készített kronográfot, amely nyolc színkombinációban készül.
Műszakilag nincs változás, a 4,0 literes szívó bokszermotor 510 lóerőt tud, és ezt hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval (1418 kilogramm saját tömeg) vagy hétfokozatú PDK-val (1435 kilogramm saját tömeg) is lehet választani. Az utóbbi a kaliforniai vásárlók számára jó hír, ott ugyanis a zajkibocsátási előírásokra hivatkozva nem kapható a kézi váltós Porsche 911 GT3 Touring, csak az automata.