A vezető német élelmiszeripari szaklap rangos elismerését, a Lebensmittel Zeitung Top-Marke 2021 díjat vehette át a szalámi kategória győzteseként a Pick, ugyanis az eladásait leggyorsabban növelő márkának bizonyult a német piacon a tavalyi évben. 

A díjjal  a Pick felkerült az 5000 élelmiszeripari terméket versenyeztető TOP 100-as listára is, melyen az év 100 legsikeresebb termékét összesíti a német szaklap.

A cég közlése szerint a díj elnyerésében nagy szerepe volt annak, hogy a 2020-as német fogyasztói adatok alapján a kategóriában a Pick szalámi termékek értékesítése nőtt a legnagyobb mértékben Németországban. A díjazottak besorolását megalapozó, 30 000 német háztartást képviselő fogyasztói panelkutatás** arra mutat rá, hogy a növekedés motorja a Pick márkát vásárló háztartások számának bővülése volt. 

Fotó: Jászai Csaba/MTI/MTVA

Örömmel látom, hogy a Pick Szeged Zrt. termékeit, azok 150 éve változatlan minőségét és gyártói garanciáját nem csak itthon, hanem a külföldi piacokon is ismerik és elismerik

 – mondta el Takács István, a Pick Szeged Zrt. vezérigazgatója. 

„A német szalámifogyasztókra a magas minőségi elvárások mellett jellemző, hogy elsősorban az íz alapján döntenek vásárláskor. A Pick termékeket, a német vásárlók visszajelzése alapján, a karakteres íz és fűszerezés, továbbá az összetétel és az elkészítés módja különbözteti meg más gyártók termékeitől.

Értékesítési adataink szerint, termékeink közül a hungarikum Pick Téliszalámi az egyértelmű kedvencük” – összegezte a német szalámifogyasztókról elérhető információkat a vezérigazgató.