Az IKEA-alkalmazásban termékajánlásokat, értékeléseket és véleményeket is találhatnak a vásárlók, egyszerű keresési és böngészési lehetőségekkel. Láthatók lesznek az IKEA Family kedvezmények is más ajánlatok mellett. 

Szeptemberben már kísérleti jelleggel elérhető volt az alkalmazás – Magyarországon 
86 600 letöltést regisztráltak, az applikáción keresztül pedig több mint 1700 befejezett vásárlás történt.  

Fotó: Shutterstock

Tovább bővítjük a többcsatornás lehetőségeket vásárlóink számára Magyarországon. A vásárlói szokások ismeretében elmondhatjuk, hogy a vásárlások 80 százaléka online indul, ezért újabb fejlesztéseket tervezünk a digitális vonalon

– mondta el Pavel Jirát, az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának digitalizációért felelős vezetője. „A vásárlási alkalmazáson belül bárki megveheti a neki tetsző termékeket. Jelenleg is dolgozunk azon, hogy az applikáció segítségével a Scan & Go funkció vagy a vizuális keresés is használható legyen” – tette hozzá.

A vásárlók akár az áruházi látogatás alatt is alakíthatják bevásárlólistájukat. Emellett egy beépített vonalkódolvasó segítségével is válogathatnak a termékek között, így további információkat kaphatnak azokról, például a felhasznált anyagokat és a méreteket is megismerhetik. A vásárlók bemutatótereket is láthatnak úgy, mintha az áruházba látogatnának. Az alkalmazás különlegessége, hogy az ajánlásokat a kedvelt termékek alapján kapják a felhasználók, csakúgy, mint az inspirációs tippeket. 

Az IKEA-alkalmazást már több mint 26 milliószor töltötték le világszerte (2021 júniusa óta). Mostantól Magyarországon is elérhető. Tavaly az IKEA-alkalmazás legjobb európai digitális projektként dupla ezüstöt nyert a Lovie Awardson.