November közepén a Tesco jelentős bővítést hajtott végre online üzletágában. A vállalat újabb két Pest megyei áruházából szolgálja ki a Tesco Otthonról online rendeléseit, ezzel pedig a Gödöllőn és Érden, valamint a vonzáskörzetükben élők közül még többen használhatják ki a gyors, egyszerű és biztonságos bevásárlás előnyeit.

Egyre többen választják manapság az online rendelést, hiszen kényelmes és időkímélő. Ki sem kell mozdulni otthonról, és megspórolható a cipekedés is. Az év végi ünnepek előtt különösen népszerű a bevásárlás ezen formája, ezért is bővítettük a napokban Tesco Otthonról online szolgáltatásunk lefedettségi területét. 

A fejlesztés mintegy 15 ezer háztartást érint, és közel 30 fős munkaerő-bővítést jelent, ezzel pedig már az ország 16 megyéjében, több mint 2,3 millió otthonba visszük ki az interneten leadott rendeléseket. Vásárlóink több mint 13 ezer termék közül válogatva könnyedén elintézhetik az ünnepi menühöz szükséges alapanyagok vagy akár a karácsonyi dekoráció és ajándékok beszerzését, legyen szó könyvről, játékokról vagy éppen szépségápolási cikkekről

– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója.

Fotó: AFP

A vásárlók a Tesco honlapján vagy Androidon és iOS-en is elérhető mobiltelefonos alkalmazáson keresztül tudnak bepakolni a virtuális kosarukba és rendelést leadni. A bevásárlási asszisztensek a kiválasztott termékeket ugyanolyan gondossággal készítik össze az áruházakban, mint ahogy azt a vásárló maga tenné. A rendeléseket a Tesco a kiválasztott kétórás idősávban – Budapesten és környékén akár aznap – házhoz szállítja, de a legtöbb esetben lehetőség van személyes áruházi átvételre is, amihez még az autóból sem szükséges kiszállni.

Az online szolgáltatásbővítés részeként a Tesco vidékre is kiterjesztette a Foodpandával való együttműködését, melynek keretében 

a futárok már Győrben, Mosonmagyaróváron, Sopronban, Siófokon, Dunaújvárosban, Szegeden, Miskolcon és Debrecenben is akár 30 perc alatt kiszállítják a helyi Tesco Expressz üzletből a Foodpanda oldalon, illetve alkalmazáson keresztül leadott rendeléseket a bolt körülbelül 5 kilométeres körzetében. 

Az együttműködéssel érintett üzletek többségében mintegy 2000 terméket tartalmazó kínálat érhető el, míg a fennmaradó áruházakban jövő év elején bővül a jelenleg körülbelül 1000 darabos választék.

A Tesco Online harmadik csatornája, a Tesco Doboz Webáruház továbbra is az ország minden pontján elérhető a vásárlók számára, akik több ezer termékből – köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből és egyéb háztartási cikkekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből – válogatva állíthatják össze rendelésüket, amelyet a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.