BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

GoTo-ként folytatja a magyar alapítású LogMeIn

Nevet vált a budapesti alapítású, ma már bostoni központtal működő szoftveripari cég, a LogMeIn, és GoTo-ként működik tovább. A névváltozással a vállalat azt az elkötelezettségét akarja támogatni, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye. A GoTo bejelentése azonban nem csupán egy új névről és logóról szólt, bemutatta a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket:

a GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, amely az egységes kommunikációt termékként kínáló megoldás.

A vállalat egyúttal egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, amelynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.

Fotó: Reviczky Zsolt / Világgazdaság

A bejelentett lépésre a vállalat 800 ezer ügyfelétől, és a megoldásaikat használók visszajelzései alapján került sor. A járvány visszafordíthatatlanul megváltoztatta nemzetközi szinten is a vállalkozások működésének mindennapjait, a GoTo pedig azt tűzte ki célul, hogy biztosítsa a kkv-k számára azokat az eszközöket a rugalmas munkavégzéshez, amelyekkel egyszerűen és hatékonyan el lehet végezni a feladatokat jelentősebb beruházási költségek nélkül.

„A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés területén. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – mondta Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója. Hozzátette, a GoTo és a cég új portfóliója jobban kifejezésre juttatja célkitűzéseiket és a kkv-k iránti elkötelezettségüket. Az elnök-vezérigazgató elmondta, tisztában vannak az előttük álló speciális kihívásokkal, és rendelkeznek azzal a céltudatossággal és erőforráskészlettel, amelynek segítségével megoldhatják ezeket a problémás kérdéseket, és a korábbinál jobban kiszolgálhatják az ügyfeleik dinamikus munkakörnyezete által támasztott igényeket.

Egymilliárd dollár feletti bevétel

A GoTo termékeket csaknem 800 ezer ügyfél használja, és több mint egymilliárd ember csatlakozott már a GoTO UCC-termékei segítségével létrehozott értekezletekhez, tanfolyamokhoz és webinárokhoz, emellett félmilliárd kapcsolat létesült a vállalat távelérési és támogatási eszközeinek segítségével. A GoTo gondoskodik arról, hogy a biztonságos, zökkenőmentes és egyszerű technológiának köszönhetően a munkával töltött idő jól hasznosuljon. Világszerte több mint 3000 dolgozójának és 1 milliárd dollárt meghaladó éves árbevételének köszönhetően a távelérés egyik úttörőjének számító GoTo központja Bostonban, regionális irodái és több ezer home office munkatársa pedig Észak-Amerikában, Dél-Amerikában, Európában, Ázsiában, Ausztráliában és a világ egyéb helyein működik.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.