Nevet vált a budapesti alapítású, ma már bostoni központtal működő szoftveripari cég, a LogMeIn, és GoTo-ként működik tovább. A névváltozással a vállalat azt az elkötelezettségét akarja támogatni, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye. A GoTo bejelentése azonban nem csupán egy új névről és logóról szólt, bemutatta a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket:

a GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, amely az egységes kommunikációt termékként kínáló megoldás.

A vállalat egyúttal egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, amelynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.

Fotó: Reviczky Zsolt / Világgazdaság

A bejelentett lépésre a vállalat 800 ezer ügyfelétől, és a megoldásaikat használók visszajelzései alapján került sor. A járvány visszafordíthatatlanul megváltoztatta nemzetközi szinten is a vállalkozások működésének mindennapjait, a GoTo pedig azt tűzte ki célul, hogy biztosítsa a kkv-k számára azokat az eszközöket a rugalmas munkavégzéshez, amelyekkel egyszerűen és hatékonyan el lehet végezni a feladatokat jelentősebb beruházási költségek nélkül.

„A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés területén. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – mondta Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója. Hozzátette, a GoTo és a cég új portfóliója jobban kifejezésre juttatja célkitűzéseiket és a kkv-k iránti elkötelezettségüket. Az elnök-vezérigazgató elmondta, tisztában vannak az előttük álló speciális kihívásokkal, és rendelkeznek azzal a céltudatossággal és erőforráskészlettel, amelynek segítségével megoldhatják ezeket a problémás kérdéseket, és a korábbinál jobban kiszolgálhatják az ügyfeleik dinamikus munkakörnyezete által támasztott igényeket.

Egymilliárd dollár feletti bevétel

A GoTo termékeket csaknem 800 ezer ügyfél használja, és több mint egymilliárd ember csatlakozott már a GoTO UCC-termékei segítségével létrehozott értekezletekhez, tanfolyamokhoz és webinárokhoz, emellett félmilliárd kapcsolat létesült a vállalat távelérési és támogatási eszközeinek segítségével. A GoTo gondoskodik arról, hogy a biztonságos, zökkenőmentes és egyszerű technológiának köszönhetően a munkával töltött idő jól hasznosuljon. Világszerte több mint 3000 dolgozójának és 1 milliárd dollárt meghaladó éves árbevételének köszönhetően a távelérés egyik úttörőjének számító GoTo központja Bostonban, regionális irodái és több ezer home office munkatársa pedig Észak-Amerikában, Dél-Amerikában, Európában, Ázsiában, Ausztráliában és a világ egyéb helyein működik.