Új ügyfélszolgálati modellt hozott létre az egyik legnagyobb hazai drogérialánc. A rendszer célja, hogy a vásárlók akár 24 órán belül, vagy annál kevesebb idő alatt választ kapjanak a kérdéseikre. A Rossmann a lépéssel munkahelyeket is teremtett, és a technikai hátteret is fejlesztette az elégedett ügyfelek érdekében.

„A értékesítésből érkező kollégákkal erősítettük meg az ügyfélszolgálatot, a lehetőséget olyan munkatársak számára biztosítottuk, akik azokban az üzletekben dolgoztak vidéken, amelyeket a korszerűtlenségük miatt kénytelenek voltunk bezárni, de mindenképpen szerettük volna komoly szaktudásuk és Rossmann-nal közös múltjuk miatt a továbbiakban is megtartani őket” – mondta a cég ügyvezetője, Flórián László. 

20210127 PécsRossmann a megújult Konzum áruházbanillusztrációFotó: Löffler Péter lpDunántúli Napló
Fotó: Löffler Péter / Dunántúli Napló

Hozzátette, az új modellben fizikailag három különböző helyszínen dolgoznak a munkatársaik: a kaposvári irodában és az üllői központban home office és irodai munka kombinációjában, a nagykanizsai kollégák pedig távmunkában.

Az új feladatkörökhöz a Rossmann biztosított informatikai, fogyasztóvédelmi és kommunikációs átképzéseket is. A humán erőforrás fejlesztése mellett a vállalat az ügyfél-elégedettség érdekében technikai újításokat is bevezetett.