Ügyfélszolgálat

Négyszáz munkatárssal erősíti meg ügyfélszolgálatát az MVM

Harminc százalékkal növeli meg a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM. A társaság folyamatosan fejleszti digitális ügyfélszolgálati rendszereit is a fogyasztók kényelme és hiteles tájékoztatása érdekében.
2022.12.13 Olvasási idő:

Tisztul a kép rezsiszámlaügyben

Aki éves szinten nem használ többet a megengedettnél a kedvezményesen vásárolható áramból és gázból, annak nem lesz magasabb a teljes rezsije, hiába került év közben túlfogyasztásba.
2022.09.29 Olvasási idő:

Holnap leáll a Vodafone ügyfélszolgálati rendszere

2022.07.10 Olvasási idő:

Megújult ügyfélszolgálattal erősít a Rossmann

A Rossmann a lépéssel munkahelyeket is teremtett, és a technikai hátteret is fejlesztette az elégedett ügyfelek érdekében.
2022.04.27 Olvasási idő:

Kedvesebbek lesznek velünk a chatbotok

A mesterséges intelligencia kiugró fejlődést produkál.
2022.04.02 Olvasási idő:

Kevesebben panaszkodtak a MÁV-ra

A MÁV-START ügyfélszolgálatához tavaly – a 2015-ös adatokhoz képest – 10 százalékkal kevesebb, mintegy 32 ezer írásos észrevétel, panasz érkezett.
2017.05.19 Olvasási idő:

Megnyílt az első vidékfejlesztési ügyfélszolgálat

Egy helyen intézhetik a gazdálkodók a kormányhivatal vidékfejlesztési főosztályához, valamint a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarához tartozó ügyeiket.
2017.05.05 Olvasási idő:

Online ügyfélszolgálat pályázóknak az NFÜ-nél

A pályázók támogatására online ügyfélszolgálat kezdte meg működését a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél.
2008.10.07 Olvasási idő: