Az streaming-piacon továbbra is hatalmas a versengés az előfizetők kegyeiért. Olyan sokféle szolgáltatás fut már, hogy a háztartások nem tudnak mindenre előfizetni, így érdemes válogatni, hogy mire költik el a havi 2 mozijegynek megfelelő összeget.

Ahogy arról mi is beszámoltunk, a Netflix olyan belső problémákkal néz szembe, ami miatt kénytelen volt feladni az eddigi reklámmentes politikáját. Ezzel együtt jelentős strukturális átalakításokat is végig kell vinnie a cégnek, mivel látszik, hogy az HBO Max vagy a Disney+ lassan lehagyja a streaming-szolgáltatók pionírját.

Reagált a Netflix a csökkenő előfizetői számokra, közel 150 alkalmazottját rúgta ki

A streamingszolgáltató az üzleti igények megváltozásával és cég bevételeinek visszaesésével indokolta a leépítéseket.

A Disney+ előfizetői számaiban hamarosan egy nagy mértékű növekedésre lehet számítani, hiszen június 14-én elkezdődik a terjeszkedés, aminek köszönhetően Magyarországon is elérhetővé válik a szolgáltatás.

Akárcsak a Netflix, a Disney is elindítja az olcsóbb, de reklámokkal megspékelt előfizetését. A társaság azt ígéri, szigorúan megválogatja, milyen reklámokat mutat meg az oldalon

– írta meg az IGN Hungary.

Ufa,,Russia,-,October,7,,2020:,Table,With,Popcorn,And
Fotó: Shutterstock

A Variety azt írja, bennfentes forrásokra hivatkozva, hogy az olcsóbb előfizetéssel

minden film- vagy sorozatnézéssel töltött óra után átlagosan 4 perc reklámot fog látni a néző.

Ez valamivel kevesebb, mint amit az NBCUniversal streaming-csatornáján lát a néző, akinek egy óra tartalomfogyasztás mellett átlagosan 5 perc reklámot kell végignéznie.

A hírek szerint a Disney nem reklámoz alkoholt, és politikai propagandát sem enged a platformjára, illetve más szolgáltatók tartalmait sem fogja népszerűsíteni. Emellett a kiskorúaknak szánt tartalmak esetében sokkal kevesebb, és külön válogatott hirdetések jelenhetnek majd csak meg. Amennyiben egy profilnál egyértelműen jelezve lesz, hogy azt kisgyerek használja, akkor egyrészt a korhatáros tartalmakat is kiszűri a rendszer, másrészt egyáltalán nem fog reklámot a műsorszórásba keverni.