A Coca-Cola HBC Magyarország az összesen 80 milliárd forint értékű snackpiacon teszteli legújabb kekszmárkáját. A MyWellness néven futó ízesített zab- és funkcionális kekszek az Auchan Magyarország tizenkilenc hazai áruházában érhetők el novembertől – olvasható a cég közleményében. 

 A Coca-Cola HBC Magyarország belép a snack piacra
Fotó: A Coca-Cola

A cég anyavállalata 2019-ben 260 millió euróért vásárolta meg a Szerbiában piacvezető Bambi céget, amelynek márkái azóta a 29 országban jelen lévő Coca-Cola HBC csoport teljes körű portfóliójának részét képezik. 

A Bambi története 1967-ben kezdődött a szerbiai Pozsarevácban, és az azóta eltelt 55 évben generációk kedvenceivé váltak a vállalat által kínált különböző édességek és sós snackek. Magyarország a MyWellness kekszek időszakos bevezetésével csatlakozik a Bambi-márkákat forgalmazó országok sorához. 

 

Az idén novemberben induló piaci teszt célja a MyWellness márka ismertségének növelése, valamint a termékek kipróbálásának ösztönzése. A vállalat közlése szerint a tesztidőszakban a Coca-Cola szeretné megismerni a snackpiacot, az új élelmiszer-kategória forgalmazásával járó előnyöket és kihívásokat, valamint azokat a beruházási szükségleteket, amelyek elengedhetetlenek a tartós jelenléthez a szegmensben. 

Megszenvedte az orosz kivonulást a Coca-Cola-leány

A Coca-Cola kivonult az orosz piacról, emiatt 190 millió eurós veszteséget szenvedett el a palackozást végző Coca-Cola HBC. A vállalat a jövőben más néven folytatja oroszországi tevékenységét, és a helyi márkák palackozására koncentrál.

 

Címlapkép: Kallus György/VG