A McDonald’s abban reménykedik, hogy egy új autós kiszolgálással, a futároknak újonnan kialakított felszedőhelyiséggel és polccal – ahol a vevők megkaphatják a rendeléseiket – könnyítik meg az ügyfelek kiszolgálását – írja a CNN

Mcdonals character
Fotó: Shutterstock

Az új fejlesztéseket a texasi Fort Worth közelében lévő étteremben tesztelik majd.

A gyors kiszolgálás kulcsfontosságú a gyorséttermeknél, mivel az ügyfelek hosszú várakozási idő után átpártolhatnak a konkurenciához. A QSR és az Intouch Insight idei autós kiszolgálásról szóló jelentése szerint  

a kiszolgálási idő átlagosan 45 másodperccel lassabb volt a 2019-ben mérthez képest.

„Mivel ügyfeleink igényei folyamatosan változnak, elköteleztük magunkat amellett, hogy minden eddiginél gyorsabban és könnyebben kiszolgáljuk őket” – mondta Max Carmona, a McDonald’s globális dizájn- és étteremfejlesztési igazgatója az új koncepcióval kapcsolatban. 

A tesztelést a kifejezetten az elvitelre vágyó ügyfelek számára alkalmas, kisebb étteremben kezdik el. 

Az éttermen belül külön a futároknak fenntartott helyiségek lesznek, kint pedig az ügyfeleknek dedikált parkolóhelyeket létesítenek az átvételhez. Az előre rendelési sáv azon ügyfelek számára készül, akik a McDonald’s mobilalkalmazásával adták le rendelésüket még az érkezésük előtt. 

A helyszínre érve elindulhatnak a kijelölt sávba, ahol a fülkénél valaki megerősíti a rendelést. Innen a vásárlók veszik át a pakkjukat. 

Tavaly jócskán megnövekedett a kereslet az autós elvitelek és kiszállítások iránt, ez pedig erős zavart okozott az éttermek működésében az USA-ban. 

A megfelelő kiszolgálás érdekében számos lánc új autós kiszolgáláson kezdett el dolgozni.

A Taco Bell júniusban bemutatott egy koncepciót, amely szerint egyszerre négy felvevőpontnál lehet majd az autós rendelést átvenni, az ételt, italt pedig egy „függőleges lifttel” szállítják le a konyhából a megrendelőhöz. A Burger King is bemutatta, hogy szintén több sávban közelíthetik majd meg az autósok az éttermet, illetve a burgerfelvevő szekrényekből vihetik el a rendeléseket. 

Az áthajtósávok bővítése és a rendelések felvételének megkönnyítése mellett az éttermek olyan technológiába fektettek be, amely a zökkenőmentesebb élményt szolgálja, beleértve a digitális menütáblákat és a mesterséges intelligencia használatát is.