
A Jack Daniel's whisky gyártója szakít az LMBTQ-lobbival
A Jack Daniel’s whisky gyártója, a Brown-Forman meglepő levelet küldött az alkalmazottaknak. A cég sutba veti eddigi példamutató magatartását, amelyre az Egyesült Államokban igen nagy igény volt korábban.

Ezzel a Brown-Forman lett a legújabb vállalat, amely megszüntette a vállalati sokszínűségi, méltányossági és befogadási programjait a konzervatívok egyre nagyobb nyomására – értesült a Bloomberg.
Az amerikai cég vezetése szerdai levelében tájékoztatta a dolgozókat, hogy
- a vezetői javadalmazást a továbbiakban már nem teszi függővé a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás területein elért eredményekhez,
- megszünteti részvételét az LMBTQ-barát (leszbikusok, melegek, biszexuálisok, transzneműek és queer) munkakörnyezettel rendelkező vállalatok éves rangsorában,
- és már nem tervezi, hogy több kisebbségi háttérrel rendelkező beszállítója legyen.
Hasonlóképpen döntött a Harley-Davidson motorkerékpár-gyártó is hétfőn.
A Jack Daniel’s whisky gyártója eddig kedvezett az LMBTQ-alkalmazottaknak
A vállalat 2019-ben indította el a sokszínűségi stratégiáját. A Brown-Forman most a jogi és külső környezet megváltozására hivatkozott a levelében. Az üzleti eredmények elérésére a munkát a jelenlegi környezethez kell igazítani.
Habár a vezetői fizetések nagy részét eddig az eladások és a bevétel növekedéséhez kötötték, a rövid távú javadalmazás tizedét a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás területein elért előrehaladás alapján ítélték meg tavaly.

A Human Rights Campaign érdekvédelmi csoportvegyenlőségi indexen rangsorolja a vállalatokat az LMBTQ alkalmazottaknak nyújtott juttatások alapján. A mutatón a Brown-Forman korábban a legmagasabb, 100-as pontszámot érte el.
Megosztják az embereket a sokszínűségre, a méltányosságra és a befogadásra irányuló céges programok
A Washington Post és az Ipsos áprilisi felmérése szerint az amerikai felnőttek 61 százaléka úgy gondolja, hogy a munkahelyi sokszínűségi, méltányossági és befogadási programok „jó dolgok”. A Bentley University és a Gallup felmérésében azonban a válaszadók többsége azt mondta, hogy a vállalatoknak nem kellene állást foglalniuk az aktuális eseményekkel kapcsolatban.
Ideális munkahely: ma már nem a babzsák a menő, szerethetőnek is kell lennie a cégnekNem biztos, hogy mindenki babzsákra vagy uszodabérletre vágyik egy munkahelyen, s a szellemi és fizikai dolgozók igényei is eltérők. Az értékes munkaerő megtartásához kulcsfontosságú, hogy a cég szerethető legyen, a vezetőtől lehessen tanulni, a közösséghez legyen jó tartozni, de a tiszta munkakörnyezettől kezdve az emberi kapcsolatokon át a kommunikációs rendszerek is igen lényegesek. |
Ajánlott videók

A szankciók kijátszása semmi, az igazi nagyüzem csak most jön: komolyan megizzadnak majd a legális földgázkereskedők




