árérzékenység

A Tesco igazgatója a drágulásról: megértjük azokat, akik átmennek a szomszédos országokba bevásárolni

Az áruházlánc nehezen tudja felmérni a jelenlegi kiskereskedelmi piacot, meghatározni a fogyasztói kosarakat, mivel a magyarok érezhetően egyre kevesebb pénzből gazdálkodnak.
2023.04.13. 17:02 Olvasási idő: 11 perc

Az idén is sikeresek a diszkontáruházak

A diszkontok üzleti sikere az idén tovább folytatódik – állapította meg új tanulmányában a GfK Hungária. A magyar háztartások túlnyomó többsége vásárolt 2011 során a diszkontcsatornába sorolt láncok valamelyik üzletében.
2011.12.02. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Távolról sem a legszegényebbek boltjai a diszkontok - felmérés

A diszkont csatorna üzleti sikere az idei évben tovább folytatódik – részben az elhúzódó válság hatására. A GfK Hungária legújabb, Diszkontok 2011 című tanulmányából azonban kiderül, hogy nem minden kategóriában e csatorna kínálja a legalacsonyabb árakat, s az is, hogy nem kizárólag a szűkös anyagi körülmények között élő háztartások vásárolnak ezekben az üzletekben.
2011.12.01. 17:30 Olvasási idő: 0 perc