promóció

Új kedvenc sörük van az amerikaiaknak

A félresikerült promóció után visszaesett a Bud Light forgalma, az új éllovas a Modelo Special.
2023.06.10. 19:07 Olvasási idő: 4 perc

Egyetlen tetkóért most életre szóló szendvicskupon jár

A Subway amerikai gyorsétteremlánc új marketingfogására úgy tűnik nagy a kereslet.
2022.07.25. 09:10 Olvasási idő: 2 perc

Milliókból reklámozzák a szürkemarhákat

A Magyar Szürke Szarvasmarhát Tenyésztők Egyesülete mintegy 90 millió forint forrást nyert a fajta hústermékeinek harmadik országbeli promóciójához.
2018.03.27. 17:20 Olvasási idő: 0 perc

Külön küzdenek az ügyfelekért

Miközben a ClubSmart és a Multipont a partnerek kihátrálása miatt üzemanyag-kártyaprogramként működik tovább, az egyetlen többmárkás hűségkártya, a SuperShop halad előre.
2017.04.13. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Kampány idult a magyar termékekért

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 televízióban szombat reggel.
2017.04.01. 10:39 Olvasási idő: 0 perc

Magyar görögdinnye: Idén is lesz promóció

Az idén is lesz promóciós kampány a magyar görögdinnye népszerűsítésére az áruházláncokban a három éve kezdődött együttműködési folyamat eredményeként - jelentette be Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) parlamenti ügyekért felelős államtitkára a csütörtökön Budapesten tartott egyeztetésen.
2013.07.04. 16:40 Olvasási idő: 0 perc

Visszavettek a promócióból a gyógyszercégek

Látványosan visszaesett a gyógyszercégek orvosok felé irányuló promóciós aktivitása az elmúlt két évben a kormányzati megszorító intézkedések miatt, és sokan további csökkenésre számítanak – derült ki a Szinapszis Kft. friss kutatásából,
2013.05.08. 12:03 Olvasási idő: 0 perc

Teltház az éttermekben: így sikerült a Torkos Csütörtök

Hetedik alkalommal is nagy sikert aratott a Torkos Csütörtök akció: mintegy 160 ezer vendég torkoskodott ezernél is több hazai étteremben – számol be a Magyar Turizmus Zrt.
2012.03.21. 10:10 Olvasási idő: 0 perc

Az idén is sikeresek a diszkontáruházak

A diszkontok üzleti sikere az idén tovább folytatódik – állapította meg új tanulmányában a GfK Hungária. A magyar háztartások túlnyomó többsége vásárolt 2011 során a diszkontcsatornába sorolt láncok valamelyik üzletében.
2011.12.02. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Már az iskolakezdés sem segít a PC-piacon

A vártnál kisebb volt a globális személyi számítógép(PC) piac növekedése az idei év harmadik negyedévében. A fejlett piacokon az iskolakezdés sem dobta fel a vásárlási kedvet - hívja fel a figyelmet a Gartner elemzése.
2011.10.24. 19:15 Olvasási idő: 0 perc