banner

Like-olható bannereket készített a Fastbridge

Elsőként a hazai piacon a Fastbridge készített olyan bannereket, amely ötvözi a Rich Media és a Facebook engagement Ad tulajdonságait, miközben dinamikusan, valós időben mutatja, hogy az adott kampányhoz tartozó Facebook oldalt ismerőseink közül ki like-olja.
2012.03.08. 09:37 Olvasási idő: 0 perc

Pörgeti a net a vidéki szállodákat - A legnépszerűbb szállásportálok

A jelentős versenyhelyzettel szembenéző vidéki szálláshelyek számára a fennmaradás és a további fejlődési lehetőségének legfontosabb záloga a megfelelő számú vendégéjszaka folyamatos biztosítása.
2011.11.23. 10:01 Olvasási idő: 0 perc

Nem lesz reklám a tévében? - Ez is a Facebook miatt van

Csaknem háromnegyedével, 74 százalékkal nőttek a Facebookon való reklámozás költségei, ahogy egyre több és több nagy márka vonul ki a televízióból és print médiából és helyezi át reklámjait a világ legnagyobb közösségi oldalára.
2011.07.19. 12:20 Olvasási idő: 0 perc