bormarketing

Olcsón kerül ki a magyar bor a pincékből a piacra

Tavaly egy euró alá süllyedt a magyar borok literenkénti átlagos exportára, miközben a belföldi termelői árak is a mélyben vannak, és az idei szüret is feszültségekkel teli. Az agrártárca a hamarosan induló 3,5 milliárdos promóciós program és a borászati fejlesztések kedvező hatásaiban bízik.

Bormarketing pénz nélkül

A közösségi agrár- és bormarketing-feladatokat az Agrármarketing Centrum helyett a Magyar Turizmus Zrt. látja majd el – derül ki egy kormányhatározatból, mely a forgalomba hozatali járulékfizetési kötelezettség megszüntetésével gyakorlatilag megszünteti az eddig ismert bormarketingkasszát.

A szomszéd tehene

Talán nem eltúlzott jóindulat azt feltételezni, hogy az évek óta viták és érdekvezérelt harcok kereszttüzében álló bormarketing környékén a legtöbb szereplőt a szakmai cél és a feladat hajtja.

Egyesültek a soproni kékfrankosok

Egyedülálló módon folytatják boraik népszerűsítését a Soproni borvidék borászai és bormarketingesei. A soproni pincészetek megalapították a Soproni Kékfrankos Kft.-t, Magyarország első közösségi borkereskedelmi cégét.
Világgazdaság Piactér