budapest winter invitation

A válság ellenére sikeres volt a fővárosi téli promóció

Mintegy 11 millió eurót, átszámítva több mint hárommilliárd forintot hozott a fővárosi turisztikai szolgáltatóknak a november elejétől március végéig tartó Budapest Winter Invitation (BWI) kampány – tájékoztatta a Világgazdaság Online-t Niklai Ákos, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. elnöke.
2009.05.11. 13:01 Olvasási idő: 0 perc

Jövőre Budapest veszítheti el a legtöbb turistát

Az ideihez hasonló hozzávetőleg ezer milliárd forint idegenforgalomból származó bevételt és változatlan vendégforgalmat vár a Magyar Turizmus (MT) Zrt. – tájékoztatott Róna Iván, a marketingszervezet vezérigazgatója a 2009–es marketingstratégiát ismertető sajtótájékoztatón. Az MT Zrt. prognózisa szerint az idei bázisévhez képest 2010-ben azonban már a vendégek számának 3-4 százalékos az általuk eltöltött vendégéjszakák számának 1-2 százalékos növekedése várható. Róna Iván szerint a gazdasági válság miatt elsősorban a belföldi vendégekre és a környező országokra összpontosítanak.
2008.12.16. 05:30 Olvasási idő: 0 perc