Burberry

Ellenállók a luxusmárkák

Négy lu­xusbrand került be a világ legértékesebb márkái közé a londoni székhelyű Kantar piackutató 2020 BrandZ Top 100 listáján. Meglepő módon a négy brand a koronavírus-válság ellenére még növelni is tudta értékét az elmúlt évhez képest.

Esett a Burberry bevétele

Éves összevetésben 3 százalékkal csökkent a Burberry luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó cég bevétele.

Ázsiában nőtt, Európában csökkent a Burberry negyedéves forgalma

Az előző év hasonló időszakához képest gyakorlatilag nem változott a brit Burberry első negyedéves forgalma. Az ázsiai és csendes-óceáni térségben némileg bővült, míg Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában csökkent a ruházati cég forgalma.

Nagyot zuhantak a Burberry részvényei

Több mint 8 százalékkal csökkent a Burberry luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó brit cég árfolyama a londoni tőzsdén.
Világgazdaság Piactér