A Burberry részvényei több mint 7 százalékkal emelkedtek pénteken, miután a brit divatipari csoport a tavalyi, negyedik negyedéves beszámolójában az értékesítése erős fellendüléséről számolt be – olvasható a Marketwatch oldalán.
A kimutatás szerint az év végén 28-32 százalékkal is jobban kereskedtek, mint az év korábbi részeiben.
Ez a teljesítmény szakértők szerint
a luxuscég kínai piacon megvalósult térhódításának is köszönhető.
Több versenytárs – mint a Prada és a Gucci – is kihasználta, hogy a távol-keleti ország gazdasága viszonylag gyorsan kigyógyult a koronavírus-járvány ekonómiai hatásaiból, ami a felső kategóriás termékek iránti lakóssági kereslet növekedésének is kedvezni tudott.
A járvány az öltözködési szokásokat is átalakította
Mélyrepülésben vannak a Hugo Boss eladási számai.