diszkontlánc

Húsvéti költségek: a sonka lett a diszkontok árversenyének a tárgya

A diszkontok árharca viszi el a húsvétot.
2024.03.27. 18:12 Olvasási idő: 8 perc

Fájdalmas döntést hozott a Pepco: nem megy jól a bolt, 73 üzletet zárnak be

Bezárja 73 üzletét és kivonul az osztrák piacról a Pepco, mert nem tud megfelelő megtérülést elérni.
2024.02.20. 13:25 Olvasási idő: 4 perc

Cserbenhagyták kedvelt diszkontüzletüket a közép-európai vásárlók

Lassult a Pepco forgalmának a bővülése az április és június közötti időszakban, főleg a tavaszi hónapokban volt gyér a kereslet a diszkontláncnál.
2023.07.13. 13:13 Olvasási idő: 5 perc

A spórolni igyekvő vásárlók költéseiből vastagszik a Pepco profitja

A lengyel diszkonthálózat Portugáliával immár a huszadik európai országban vetette meg a lábát.
2023.05.17. 11:42 Olvasási idő: 4 perc

Tovább bővít az Aldi, több száz munkahelyet hoz Magyarországra

2022.05.24. 14:08 Olvasási idő: 3 perc

London helyett Varsót választotta a Pepco

A társaság az online értékesítés helyett intenzív üzletnyitási stratégiával lovagolná meg a pandémiát követő diszkontpiaci expanziót.
2021.04.26. 18:07 Olvasási idő: 0 perc

A turizmus felé nyitnak az áruházláncok

A vásárlói lojalitásra és a hazai szállodák népszerűségére épít az utazási szolgáltatások terén a Tesco.
2019.02.11. 10:20 Olvasási idő: 0 perc

Az európai alsó harmadban a magyar vásárlóerő

Némileg javult a hazai fogyasztók vásárlóereje a napi fogyasztási cikkek piacán, de továbbra is az uniós országok alsó harmadában helyezkedik el – derült ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közelmúltban tartott élelmiszeripari konferenciáján.
2017.04.18. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Diszkontok: bírják a szigort

Az elmúlt néhány évben bekebelezték a diszkontláncok az élelmiszer-kereskedelmi piacot. A hiperek piaca 3 milliárdot olvadt négy év alatt, míg a diszkontoké 170 milliárddal nőtt.
2015.07.16. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Töretlenül szórjuk a pénzt a diszkontláncokban

Az év első öt hónapjában a kereskedelmi csatornák piacrészében jelentősebb változások figyelhetők meg. A magyar háztartások érezhetően többet költenek a diszkont üzletekben, mint az előző év hasonló időszakában. A négy diszkont lánc közül kettő jelentős, két-számjegyű piacrész növekedést ért el – áll a Gfk legfrissebb felmérésében.
2011.07.21. 09:51 Olvasási idő: 0 perc