BUX 39,707.19
+0.96%
BUMIX 3,780.03
+1.95%
CETOP20 1,793.99
-0.41%
OTP 8,534
+1.72%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+0.47%
+0.59%
+0.20%
ZWACK 18,500
-0.27%
+4.97%
ANY 1,565
-1.26%
RABA 1,125
+2.27%
0.00%
+3.42%
+2.58%
-1.90%
+1.81%
+5.69%
+0.92%
0.00%
-1.22%
OTT1 149.2
0.00%
+23.89%
MOL 2,950
+1.30%
+3.64%
ALTEO 2,410
+2.12%
0.00%
0.00%
EHEP 1,050
+1.94%
0.00%
+0.77%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+11.94%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
-0.39%
0.00%
-3.45%
+0.40%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
-0.46%
NAP 1,240
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

külföldi sajtó

OLAF: "vissza kell fizetni a 4-es metró elcsalt uniós támogatásait"

2016.12.22 Olvasási idő:

Nem kérdés, a népszavazástól és Orbántól hangos a külföldi sajtó

Számos lap és hírportál foglalkozott a kvótareferendummal hétfői számában.
2016.10.03 Olvasási idő:

"Orbánnak sajnos igaza van" - Hírünk a világban

Németországban a konzervatív Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) a magyar kormány menekültpolitikájáról közölt elemzést szombati számában.
2015.09.26 Olvasási idő:

Putyint másolja Orbán - írja a FAZ

Németországban a konzervatív Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) egy Kelet-Közép-Európáról szóló írásában foglalkozott Magyarországgal a szerdai számában.
2014.11.05 Olvasási idő:

Orbán már megint történelmet írt - külföldi sajtó az internetadóról

Orbán Viktor először számította el magát - olvasható a Der Standard című liberális osztrák lap hétfői számában megjelent véleménycikkben. Az új adó ellen demonstrálók egyik jelmondatát idézve a szerző azt írja, a növekvő utcai tiltakozások megakadályozták, hogy Magyarországon felhúzzák a "digitális vasfüggönyt".
2014.11.03 Olvasási idő:

A külföldi sajtó is figyelemmel kíséri a szavazást

A BBC, a The Daily Telegraph, a CNN, a Spiegel Online, a Die Zeit, a Deutschlandfunk rádió és a Kurier is közölt véleményt a magyarországi választásról.
2014.04.06 Olvasási idő:

The Times: Magyarország melléfogott

A The Times című brit konzervatív lapban Adam LeBor idézi szakértők véleményét, miszerint Magyarország "melléfogása" az azeri Ramil Safarov kiadatása ügyében meglepő, mert Budapest vitathatatlanul tisztességes közvetítő hírében áll.
2012.09.06 Olvasási idő:

FT: Magyarország erős volt ahhoz, hogy hátat fordíthasson az IMF-nek

Brüsszeli illetékesek és romániai elemzők párhuzamba állítják a jelenlegi romániai belpolitikai fejleményeket azzal, ahogy Orbán Viktor magyar miniszterelnök 2010 óta kormányoz, ám a romániai események "szédítő sebességgel bontakoznak ki" - írta hétfői értékelésében a Financial Times (FT).
2012.07.09 Olvasási idő:

Times: 1989 óta nem látott szinten az antiszemitizmus Magyarországon

A magyarországi antiszemitizmus a kommunizmus 1990-es bukása óta nem tapasztalt szintekre hágott a The Times budapesti tudósítójának elemzése szerint.
2012.06.18 Olvasási idő:

FT: "Európa kezd ráébredni Magyarország új alkotmányára"

A The Wall Street Journal című amerikai üzleti napilap európai kiadása (WSJE) csütörtökön "Magyarország elveszíti a befektetők bizalmát" címmel közölt terjedelmes írást.
2012.01.05 Olvasási idő: