BUX 49,315.61
+0.56%
BUMIX 3,929.12
-0.13%
CETOP20 2,285.5
+0.22%
OTP 16,555
-0.57%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
+0.52%
0.00%
-0.48%
ZWACK 16,600
+0.61%
0.00%
ANY 1,525
-0.33%
RABA 1,530
+3.03%
0.00%
-0.24%
+0.28%
-1.50%
OPUS 236.5
0.00%
-0.60%
-0.90%
-0.44%
+2.82%
OTT1 149.2
0.00%
+0.56%
MOL 2,422
+0.75%
+0.95%
ALTEO 1,345
+0.37%
0.00%
0.00%
EHEP 2,150
-2.27%
+1.67%
-0.45%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.03%
-0.35%
-0.98%
0.00%
SunDell 37,200
0.00%
+2.59%
+0.50%
-2.55%
-0.45%
+1.69%
Forrás
RND Solutions
USD/HUF
300.04
-0.21%
EUR/HUF
355.81
-0.33%
# magyar-termek

Kapósabbak a magyar termékek

Megfigyelhető, hogy az importtermékek növekvő száma ellenére a magyar fogyasztó hajlamos a hazai árut venni.
2021.06.18 Olvasási idő:

Jobban vettük a hazait a járvány idején

Emelkedett a hazaI áruk forgalma a pandémia alatt – derült ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. reprezentatív kutatásából.
2021.06.08 Olvasási idő:

Sokat fejlődött a vásárlói tudatosság

Az ár és a minőség mellett már leginkább a magyar eredet szerepel a vásárlói preferenciák között.
2020.11.25 Olvasási idő:

Plakátkampány indul a hazai termékek védelméért

A fogyasztók szolidaritásból is szívesebben fordulnak a magyar termékek felé, ezáltal pedig támogatják a Magyarországon működő vállalatokat.
2020.05.19 Olvasási idő:

Hazafiasságból választunk magyar termékeket

Leginkább az élelmiszerből választunk hazait, és minden ötödik magyar vesz itthon gyártott autót.
2019.06.04 Olvasási idő:

Többet is hajlandóak vagyunk fizetni egy termékért, ha magyar

Leginkább a friss és tartós élelmiszerek, valamint a szépségápolási termékek esetében jellemző a magasabb felár elfogadása.
2019.02.27 Olvasási idő:

Tovább növekedne a Gyulahús

Az idén mintegy 4-5 százalékos növekedéssel kalkulálnak a Gyulahús Kft.-nél, bár hivatalosan még nem fogadták el a célszámokat.
2019.01.14 Olvasási idő:

Újabb szupermarket nyílt

A 11. kerületben található új boltra egymilliárd forintot fordítottak.
2018.11.29 Olvasási idő:

Nagy potenciál van az online vásárlásokban

Az elmúlt években növelte termelési értékét és termékei­nek feldolgozottsági fokát az élelmiszeripar, amelynek folyamatosan reagálnia kell a fogyasztói igényekre.
2018.11.12 Olvasási idő:

Egyre többen figyelnek a magyar termékekre

A vásárlók túlnyomó többsége előnyben részesíti a magyar élelmiszereket a külföldiekkel szemben.
2017.09.26 Olvasási idő: