BUX 54,867.62
-0.70%
BUMIX 4,428.31
+0.82%
CETOP20 2,409.22
-0.19%
OTP 18,825
-0.84%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
+1.69%
-0.78%
+0.91%
ZWACK 16,600
0.00%
+3.48%
ANY 1,590
-0.31%
RABA 1,450
0.00%
+0.35%
-0.23%
+1.67%
-0.36%
-1.04%
-5.02%
+0.67%
-4.19%
-0.80%
OTT1 149.2
0.00%
-1.98%
MOL 2,748
-0.79%
-2.74%
ALTEO 1,530
-1.29%
0.00%
+2.88%
EHEP 1,800
0.00%
-0.79%
+1.10%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-2.25%
+1.67%
0.00%
SunDell 38,000
+1.60%
+1.61%
+0.86%
-1.05%
0.00%
+13.60%
-4.52%
Forrás
RND Solutions
# magyar-termek

Kapósabbak a magyar termékek

Megfigyelhető, hogy az importtermékek növekvő száma ellenére a magyar fogyasztó hajlamos a hazai árut venni.
2021.06.18 Olvasási idő:

Jobban vettük a hazait a járvány idején

Emelkedett a hazaI áruk forgalma a pandémia alatt – derült ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. reprezentatív kutatásából.
2021.06.08 Olvasási idő:

Sokat fejlődött a vásárlói tudatosság

Az ár és a minőség mellett már leginkább a magyar eredet szerepel a vásárlói preferenciák között.
2020.11.25 Olvasási idő:

Plakátkampány indul a hazai termékek védelméért

A fogyasztók szolidaritásból is szívesebben fordulnak a magyar termékek felé, ezáltal pedig támogatják a Magyarországon működő vállalatokat.
2020.05.19 Olvasási idő:

Hazafiasságból választunk magyar termékeket

Leginkább az élelmiszerből választunk hazait, és minden ötödik magyar vesz itthon gyártott autót.
2019.06.04 Olvasási idő:

Többet is hajlandóak vagyunk fizetni egy termékért, ha magyar

Leginkább a friss és tartós élelmiszerek, valamint a szépségápolási termékek esetében jellemző a magasabb felár elfogadása.
2019.02.27 Olvasási idő:

Tovább növekedne a Gyulahús

Az idén mintegy 4-5 százalékos növekedéssel kalkulálnak a Gyulahús Kft.-nél, bár hivatalosan még nem fogadták el a célszámokat.
2019.01.14 Olvasási idő:

Újabb szupermarket nyílt

A 11. kerületben található új boltra egymilliárd forintot fordítottak.
2018.11.29 Olvasási idő:

Nagy potenciál van az online vásárlásokban

Az elmúlt években növelte termelési értékét és termékei­nek feldolgozottsági fokát az élelmiszeripar, amelynek folyamatosan reagálnia kell a fogyasztói igényekre.
2018.11.12 Olvasási idő:

Egyre többen figyelnek a magyar termékekre

A vásárlók túlnyomó többsége előnyben részesíti a magyar élelmiszereket a külföldiekkel szemben.
2017.09.26 Olvasási idő: