névre szóló

Itthon megy a névre szóló reklám

A magyarok kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. Ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, akkor azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében – többek között ezt tárta fel a Nielsen 55 országban végzett felmérése.
2011.08.15. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Elég egy egyszerű trükk és bedőlünk a reklámoknak

A magyarok kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. Ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, akkor azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében. Többek között ezt tárta fel a Nielsen 55 országban végzett felmérése az élelmiszerek vásárlásának fő céljairól, az év első félévben.
2011.08.12. 18:30 Olvasási idő: 0 perc