Nielsen

Noha egyre kevesebb gyerek ül le a képernyő elé, így is sokan ragadnak ott a doboz előtt.
2023.03.22. 10:38 Olvasási idő: 7 perc

Öt órát tévézik naponta az átlagos magyar

Rég túl vagyunk a Covid-karantén hatásán, mégse csökken a tévé előtt eltöltött idő.
2022.07.05. 21:58 Olvasási idő: 6 perc

Egyre drágább lesz a last minute utazás

Félnek az áremelés vendégriasztó hatásától, de lépnek a szállásadók.
2022.06.02. 14:21 Olvasási idő: 8 perc

Magántőkealap veheti meg a Nielsen-t

A közönségméréseiről ismert céggel szemben számos új kihívás érkezett.
2022.03.29. 16:25 Olvasási idő: 3 perc

Milliárdokat költünk szilveszterkor virslire

A sertésvirsli a legnépszerűbb, de sokan keresik a baromfit és a pulykát is.
2021.12.28. 13:21 Olvasási idő: 3 perc

Visszaesett a dekorkozmetikumok forgalma

Egyetlen év alatt 17 százalékkal esett vissza a dekorkozmetikumok kiskereskedelmi forgalma.
2021.05.01. 20:22 Olvasási idő: 0 perc

Megdobták a tejtermékek forgalmát a korlátozások

A járványt követően 43 milliárd forintot költöttünk tejfölre, 39 milliárdot gyümölcsjoghurtra.
2020.09.03. 17:15 Olvasási idő: 0 perc

A járványhelyzet átszabta a hazai tévénézési trendeket

A Nielsen adatai alapján tévére szánt időnk 11 százalékában hírműsorokat néztünk, ami több mint amennyi szórakoztató műsort fogyasztottunk.
2020.07.16. 14:25 Olvasási idő: 0 perc

A kiskereskedelem forgalma megnőtt a járvány hatására

Európában 10 százalékos, Magyarországon 17,7 százalékos volt a növekmény. Törökországban 25 százalékkal nőtt a forgalom.
2020.06.30. 13:17 Olvasási idő: 0 perc

A kijárási korlátozás csúcsán megugrott a sörfogyasztás

A korlátozás alatt leginkább a diszkontok, valamint a nagy alapterületű szupermarketek és hazai láncok vitték a prímet.
2020.06.10. 13:25 Olvasási idő: 0 perc