NielsenIQ

Feleannyi sört vásároltunk a vébé, mint az Eb két hete alatt

Tízből három vb-néző kevesebb mérkőzést követ figyelemmel most, mint a korábbi futballvilágkupán.
2022.12.16. 14:20 Olvasási idő: 5 perc

Tüsszögünk és fáj mindenünk, csak erre 13 milliárd felett költünk

Nem csitul az érdeklődés a vitamin és ízületvédő készítmények iránt, van olyan termék, ami egy év alatt 70 százalékkal drágult.
2022.05.24. 20:21 Olvasási idő: 7 perc

Idén is milliárdokat füstölünk el a grillsütőkön

A szupermarketeket és diszkontokat is magában foglaló, 400 és 2500 négyzetméter közötti boltméret a legnépszerűbb grillkolbász vásárlására.
2022.05.16. 19:27 Olvasási idő: 5 perc

Veszélyben a fish&chips, kevesebb halat vesznek a britek az emelkedő árak miatt

Több mint 10 éve nem látott drágulást tapasztalnak a vásárlók a szigetországban.
2022.05.04. 16:47 Olvasási idő: 5 perc

A csapból is alkoholmentes sör folyik

Az alkoholmentes sör az első lépés a guminő felé? Aligha.
2022.04.15. 19:50 Olvasási idő: 6 perc

Milliárdokat költünk húsvéti sonkára és édességre

Leginkább önkiszolgálópultból vásárolnak sonkát a fogyasztók, az eladások 67 százalékát ilyen termékek adják.
2022.04.04. 15:12 Olvasási idő: 5 perc

Mutatjuk a számokat: ennyit költünk tejre, csirkemellre és a többi árstopos termékre

A VG érdeklődésére megosztotta kiskereskedelmi indexének adatait a NielsenIQ.
2022.01.13. 14:56 Olvasási idő: 4 perc

Milliárdokat költünk szilveszterkor virslire

A sertésvirsli a legnépszerűbb, de sokan keresik a baromfit és a pulykát is.
2021.12.28. 13:21 Olvasási idő: 3 perc