Regus

Facebook, Twitter - Itt tartanak most a cégek

Az utóbbi egy évben növekedett azon vállalatok száma, akik sikeresen szereznek új ügyfeleket a közösségi hálón keresztül, és egyre több cég fordítja marketing kiadásainak bizonyos részét erre a területre. Viszont a vezetők azzal is tisztában vannak, hogy a közösségi média önmagában még nem elég egy eredményes kampányhoz – derül ki a Regus legutóbbi felméréséből.
2011.06.07. 15:24 Olvasási idő: 0 perc

Csökkentenék a vállalatok a működési költségeket

A Regus és az Unwired Ventures jelentése szerint a válságból kilábaló vállalatok három fő célkitűzést határoztak meg működésük stratégiájában. Egyfelől csökkenteni szeretnék az ingatlanok bérlésére és fenntartására fordított költségeket, továbbá növelni akarják az alkalmazottak létszámát anélkül, hogy növelnék irodáik alapterületét, valamint jelentős előrelépést terveznek a fenntartható működés területén. A jelentés szerint, a vállalatok célja az egy főre eső költségek csökkentése 19 000 dollárról 7 000 dollárra, amit újításokkal, mobilitással és új munkastílusok bevezetésével kívánnak elérni.
2010.03.26. 11:10 Olvasási idő: 0 perc

A maitól eltérő lesz a jövő munkahelye

2009.08.05. 00:00 Olvasási idő: 0 perc